اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی خراسان جنوبی خواستار شد:

برپایی جشن‌های"زیرسایه خورشید"در دهه کرامت در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی بر برگزاری باشکوه جشن‌های زیرسایه خورشید در سطح استان در دهه کرامت تاکید کرد.

برپایی جشن‌های"زیرسایه خورشید"در دهه کرامت در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا طاهری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر سومین مرحله از جشن‌های مردمی و کشوری زیر سایه خورشید اظهار داشت: برگزاری اینگونه جلسات و مراسم در کشور و استان نور ولایت را در قلب‌ها زنده می‌کند؛ اینگونه مراسمات معنوی دارای آثار و برکات فراوانی در جامعه است.
مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی گفت: در نظام جمهوری اسلامی به دلیل وجود برنامه‌های فرهنگی زیاد و متنوع در کشور حضور مدیران نیز همواره چشمگیر و خوب بوده است.
طاهری رویکرد انقلاب اسلامی را رویکردی فرهنگی دانست و افزود: از آنجا که این مراسم نیز نوعی برنامه فرهنگی محسوب می‌شود امید است مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضوری فعال و پررنگ در این زمینه نیز به ایفای نقش بپردازند.
مسئول برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید نیز گفت: سومین مرحله از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال همچون سال‌های گذشته همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) در خراسان جنوبی با حضور پنج تن از خدام حرم رضوی به مدت پنج روز در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
حامد عرب‌زاده تاکید کرد: امام رضا(ع) الگویی کامل برای تمامی جهانیان است که باید معرفی شود و برگزاری این مراسمات بهانه خوبی برای معرفت بخشی نسبت به شخصیت امام(ع) است.
وی با اشاره به اینکه مذهبی بودن حرکت در ترویج معارف اسلامی نقش بسزایی دارد، یادآور شد: بهترین روش برای گسترش معارف اسلامی این است که معرفی ائمه اطهار تنها مختص به یک زمان خاص نباشد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول