اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان:

نمایشگاه کتاب زنجان در سال جاری برگزار نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با ابراز تاسف از برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان رخداد عظیم فرهنگی استان زنجان گفت: این نمایشگاه با توجه به تقویم سال‌های گذشته در زنجان برگزار نمی‌شود.

نمایشگاه کتاب زنجان در سال جاری برگزار نمی‌شود
محمد جواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان رخداد عظیم فرهنگی استان در سال جاری و با وجود پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار نمی‌شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری مکاتبات زیادی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این نمایشگاه که علاقمندان زیادی را جلب می‌کند، صورت گرفته است، افزود: با اما و اگرها مسئولان این اداره تا کنون نسبت به برگزاری آن اقدام نشده است.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان بر لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان تاکید کرد و گفت: در سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب زنجان شد، که امیدواریم با همت مسئولان این نمایشگاه در سال جاری و به موقع برگزار شود.
وی با اشاره به یارانه‌هایی که برای برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی از سوی وزرات ارشاد به استان‌ها‌ی مختلف داده می‌شود، خاطرنشان کرد: با وجود حمایت‌های وزارت ارشاد چرا نباید چنین نمایشگاه فرهنگی تاثیر گذاری در زنجان برگزار شود.
برجسته نژاد بیان داشت‌: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در فصل زمستان به دلیل برودت هوا در منطقه گاوازنگ مطلوب نبوده و مردم در تردد دچار مشکل می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: جای تاسف است که نمایشگاهی با چنین اهمیت و تاثیر گذاری در فضای جامعه که علاقمندان زیادی دارد در زنجان برگزار نشود.
گفتنی است، نمایشگاه استانی کتاب زنجان در سال گذشته با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های زنجان آغاز به کار کرد.
نمایشگاه استانی کتاب زنجان یکصد و شصت و نهمین نمایشگاه استانی کتاب در سال‌های پس از انقلاب اسلامی بود که در این نمایشگاه 330 ناشر، 40 هزار عنوان کتاب را عرضه کردند.
نمایشگاه استانی کتاب زنجان همچون چند سال اخیر در محل دائمی نمایشگاه‌های زنجان (کاسپین) به مدت هفت روز بر پا شد.
کتاب‌های نمایشگاه‌های استانی با 40 درصد تخفیف (20 درصد ناشران، 10 درصد معاونت فرهنگی ارشاد و 10 درصد اداره کل ارشاد استان) عرضه شد.
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که برگزاری نمایشگاه‌های استانی را بر عهده دارد در سال‌های اخیر به‌طور معمول سالی 20 نمایشگاه کتاب برگزار کرده‌ است. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول