اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 18 کتاب جدید؛

روایت فتح در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس حضور مییابد

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول انتشارات روایت فتح با بیان اینکه این انتشارات با 18 عنوان کتاب جدید به دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس مشهد آمده است.

روایت فتح در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس حضور مییابد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابظ عمومی دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، محمدحسین کریمی‏پور، اظهار داشت: تبلیغات و علائم روانی در جنگ ایران و عراق نوشته رضا نائینی، جلد 9مجموعه روایت نزدیک با عنوان تا روز هشتم به همت یحیی نیازی، جلد چهار مجموعه شوکران از زندگی شهید جانباز رنجبر و جلد 21 از مجموعه یادگاران از زندگی شهید رضوان‏خواه به قلم پسرش کمیل رضوان‏خواه آثاری هستند که در نمایشگاه مشهد رونمایی می‏شوند.
وی تاکید کرد: همچنین در حوزه جنگ نرم آثاری خواهیم داشت که در کنار 18 اثر از فیلم‏هایی که خود شهید آوینی کار کرده‏اند در غرفه انتشارات روایت فتح به نمایش در خواهند درآمد.
وی در ادامه به برگزاری نمایشگاه پرداخت و تصریح کرد: تمام تظاهرات‌های فرهنگی که نمایشگاه هم در ذیل آن قرار می‏گیرد در ایجاد فرهنگ مطالعه و گسترش فرهنگ مکتوب تاثیر‏ به سزایی دارد.
این ناشر با تاکید بر اینکه نفس و ذات برگزاری نمایشگاه بسیار خوب است، ادامه داد: اما می‏شود برای شیوه اجرا به هر نمایشگاهی امتیاز داد، چون تا به حال زیاد نمایشگاه نداشته‏ایم نمی‏توانیم این دوره را ارزیابی کنیم.
وی اظهار داشت: بر فرض نمایشگاه سال گذشته نقطه شروع خوبی بود اما سه مشکل داشت. یکی بعد مسافت، یکی تبلیغات شهری کم و دیگری باوجود تلاش بسیار اداره ارشاد، نبود حمایتی که بایسته باشد و این مشکلات سبب شد که حق مطلب ادا نشود.
کریمی‏پور افزود: مراودات کمی که با ناشران صورت گرفت و همین‌طور حمایت‏های کمی که نهاد‏های محلی انجام دادند کار را ناقص کرد چون به راحتی می‏شد بسیاری از بودجه‏های فرهنگی، درخواست‏های فرهنگی و ذائقه و نیازهای فرهنگی را هدفمند و هدایت مناسب کرد تا بیشترین نتیجه را گرفت.
این ناشر در پایان به کمبود آثار دفاع مقدس در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: انتشارات روایت فتح فعلا شرایط پرداختن به حوزه دفاع مقدس را ندارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول