اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت میگیرد؛

گشایش 3 نمایشگاه کتاب در شازند‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند از برپایی سه نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

گشایش 3 نمایشگاه کتاب در شازند‌
عباس کمندلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با ارائه کتاب‌هایی با همین عنوان در شهر مهاجران و شازند برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه از نخستین روز از هفته دفاع مقدس تصریح کرد: نمایشگاه پوستر و عکس دفاع مقدس نیز همزمان با این ایام در این شهرستان گشایش خواهد یافت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شازند با اشاره به برگزاری مراسم شب شعر گفت: مراسم شب شعر و خاطره‌گویی با حضور شاعران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان برگزار می‌شود.
کمندلو اجرای نماش تئاترال، اجرای نمایش دیوار به مدت پنج شب را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی با اشاره به لزوم حفظ ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد:‌ امروز که دشمن با همه امکانات خود تهاجمات سنگینی را بر علیه جوانان کشور آغاز کرده است، حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شازند با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس یادآور عزت، عظمت، شرف، رشادت و فداکاری کشور است، گفت: استقلال و اقتدار امروز کشور مرهون دوران دفاع مقدس است و در این دوران بود که توانمندی‌های ا سلام  و انقلاب  به اثبات رسید.
کمندلو افزود: ما امروز مدیون خون شهدا‌ و از خودگذشتگی ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس هستیم بنابراین باید در راستای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی بکوشیم.
وی اظهار کرد: هدف اصلی بزرگداشت هفته دفاع مقدس اثرگذاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های رزمندگان است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول