اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه کتاب و عکس نوشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس در نگارخانه ارشاد نوشهر افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب و عکس نوشهر گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در مراسم افتتاح این نمایشگاه که صبح امروز با حضور فرماندار، رئیس ارشاد نوشهر و جمعی از مسئولان برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: فرهنگ و هنر با موضوع دفاع مقدس اقدام فرهنگی نابی است که میراث شهدای حماسه و ایثار را تداعی می‌کند و همه ما برای اعتلای آن باید گام‌های ارزشمند و ارزشی برداریم.
حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری افزود: نباید بگذاریم شهدا فراموش شوند و اگر این اتفاق بیافتد آن دنیا چگونه باید جواب شهدا را بدهیم.
توپاحیدری ادامه داد: هنری که در آن تعهد باشد مورد پسند جامعه است ولی اینکه چرا فقط عده محدودی در عرصه فرهنگ و هنر با موضوع دفاع مقدس کار می‌کنند نگران‌کننده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرها باید آثار هنرمندان با این موضوع‌های ارزشی را فریاد بزند که این مسئله فقط با حمایت و پشتوانه همه دستگاه‌های اجرایی مقدور می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: هنرمندان نوشهری طی چند سال اخیر تلاش‌های خوبی در این عرصه داشتند و مطمئنا باز هم قدم در این راه را مستحکم‌تر بر می‌دارند، ولی انتظار می‌رود که حمایت‌ها در خور شان باشد.
توپا‌حیدری بیان داشت: هنرمند تئاتری که می‌خواهد تئاتری دفاع مقدسی را به صحنه ببرد نباید برای دریافت حمایت مالی پیش مسئولان خود را کوچک کند و هر هنرمند دیگری مثل یک فیلمساز، نقاش، عکاس که در این مسیر کار می‌کند کارش پسندیده است.
رئیس ارشاد نوشهر تصریح کرد: اصحاب خبر و رسانه در مازندران بویژه نوشهر همواره برای پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی تلاش بسیار دارند، ولی انتظار می‌رود که به‌گونه‌ای تدبیر کنند که در رسانه آنها جای خالی فرهنگ شهادت، خاطرات شهدا و حماسه‌های آنان خالی نباشد.
وی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان است تا با خود کمی خلوت کرده و ببینیم که توصیه شهدا و خانواده آنها را درباره ولایت‌مداری چقدر جدی می‌گیریم.
توپاحیدری با بیان اینکه  به نظر شخص من هر روز و هر لحظه برای ما روز دفاع مقدس است، اذعان داشت: در نوشهر 462 شهید داریم و این یعنی اگر روزی را به هر یک شهید نوشهری اختصاص دهیم از روزهای سال هم بیشتر می‌شود.
به گزارش فارس، در این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر است یک هزار و 200 عنوان کتاب با 3 هزار و 500 جلد در بخش‌های مختلف روانشناسی، جامعه‌شناسی، مذهبی، عمومی، کمک آموزشی، کودک و نوجوان، ادبیات، پزشکی و کامپیوتر با 10 درصد تخفیف ارائه می‌شود.
همچنین در این نمایشگاه 30 عکس با موضوع دفاع مقدس به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول