اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد عنوان کرد:

تجلی رقابت ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: نماینده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس فرصتی برای ایجاد رقابت بین ناشران است و می‌توان ‌جمع‌بندی از ناشران دفاع مقدس نیز به دست آورد.

تجلی رقابت ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ حسین صفری صبح امروز در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه محلی است برای ارتباط و تعامل ناشران و نویسندگان که در راستای تعامل آنان گام بسیار موثری است.
نماینده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی است برای ایجاد رقابت بین ناشران و این رقابت سبب رشد در این حوزه از نظر محتوایی و اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس ایجاد یک موج حرکتی در فضای جامعه است، افزود: در حوزه مکتوب نیاز بر این بود که موجی ایجاد شود و یکی از این اقدامات برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس است.
نماینده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت تاسیس انجمن ناشران دفاع مقدس، عنان کرد: با تشکیل این انجمن می‌توان از مزایای آن بهره‌مند شد و کارهای بزرگی را در این حوزه انجام داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول