اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

ارتباط قلبی امام و امت رمز پیروزی انقلاب بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: ارتباط قلبی امت اسلامی ایران و امام راحل عظیم‏الشان (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بود.

ارتباط قلبی امام و امت رمز پیروزی انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بهرام حسینی‏مطلق عصر امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: اگر در عرصه‏های مختلف دفاع مقدس روابط بین امت اسلامی ایران و رهبر کبیر انقلاب همچون دیگر نقاط جهان بود، شاید جنگ تحمیلی تا امروز نیز در پشت جبهه‏های خرمشهر باقی می‏ماند.
وی با اشاره به بخشی از تاریخ دفاع مقدس یادآور شد: در روزهای ابتدایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رژیم بعث عراق با حمایت اربابان غربی و شرقی خود ساز هجوم به خاک این مرز و بوم را نواخت.
حسینی‏مطلق ادامه داد: متاسفانه در روزهای نخستین هشت سال دفاع مقدس خبرهای ناخوشایندی حاکی از سقوط شهرهای مرزی و پیشروی دشمن بعثی مخابره می‏شد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران درباره برخی از بزرگترین چالش‏های درون‏مرزی کشور در آن دوران خاطرنشان کرد: با وجود هجمه عظیم ارتش تا دندان مسلح عراق عملا نوک پیکان بخش عظیمی از بدنه دفاعی کشور به سمت و سوی تهران بود.
وی تصریح کرد: همراهی رئیس جمهور کشور با دشمنان متجاوز، درگیری‏های داخلی، دسیسه‎‏های فتنه‏انگیزان، فعالیت‏های گروه‏های مسلح ضدانقلاب، شهادت 72 تن از بهترین یاران امام طی عملیات تروریستی منافقان کوردل و شهادت رئیس جمهور به همراه نخست وزیر تنها پس از چند ماه از آغاز کار گوشه‏ای از عرصه‏های نبرد امت اسلامی ایران در جبهه‏های داخلی محسوب می‏شود.
حسینی‏مطلق ادامه داد: با این تفاسیر نبرد در تهران با عناصر ضدانقلاب، جبهه نخست و مرزهای تحت تاخت و تاز رژیم بعثی به اولویت دوم سامانه‏های دفاعی کشور تبدیل شده بود.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران افزود: اما رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) و دستور موکد ایشان مبنی بر شکست حصر آبادان به همکاری برادرانه سپاه، ارتش و بسیج انجامید.
وی تصریح کرد: با این فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در سایه اتحاد ملی همه نیروهای مسلح و مردم مقدمات حصر آبادان فراهم شد و این حماسه ماندگار تا ابد بر تارک تاریخ پرغرور این مرز و بوم اسلامی نقش بست.
حسینی با اشاره به فتنه‏انگیزی‏های سال‏های اخیر دشمنان انقلاب نیز گفت: متاسفانه برخی از مسئولان با دوری از رهبری گام به بیراهه گذاشتند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: این قطعی ارتباط با منبع الهی ولایت فقیه موجبات کم‏سویی تدریجی این افراد را فراهم آورد.
‌وی افزود: اما این عده زمانی به این خطای بزرگ خود پی بردند که دیگر دیر شده بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول