اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عظمت دفاع مقدس در همهمه بازگشایی مدارس گم نشود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: بازگشایی مدارس عظمت تاریخ هشت سال دفاع مقدس را تحت تاثیر قرار ندهد.

عظمت دفاع مقدس در همهمه بازگشایی مدارس گم نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان، با تبریک تقارن بازگشایی مدارس در استان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هرساله این رخداد عظیم با هفته دفاع مقدس همزمان می‌شود که ضروری است، برنامه‌ریزی‌های بازگشایی مدارس عظمت تاریخ هشت سال دفاع مقدس را تحت تاثیر قرار ندهد.
وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دوران بسیار ارزشمندی از تاریخ کشور است، افزود: همه پیشرفت‌های جامعه مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است و همه آرامش و امنیت ملت و کشور در سایه اقتدار کشور در این دوران به دست آمده است.
استاندار زنجان فضای وحدت، ماهیت و هویت و شناسنامه کشور دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دوام، استقرار و استحکام کشور به هفته دفاع مقدس برمی‌گردد.
وی ادامه داد: اگر دوران دفاع مقدس و دفاع جانانه مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نبود نام و نشانی از مملکت ایران اسلامی باقی نمی‌ماند، چرا که خواستار در هم پیچیدن طومار انقلاب و اسلام بودند.
رئوفی‌نژاد مقاومت مردم ایران را در هشت سال دوران دفاع مقدس یادآورش و بیان داشت: فرهنگ مقاومت و صدور این فرهنگ به مردم منطقه و آغاز خیزش‌های اسلامی به برکت این دوران عنوان کرد.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه هشت سال دوران دفاع مقدس این دوران را با افتخار پشت سر گذاشته و پیروزمندانه از این مرحله بیرون آمد.
استاندار زنجان با بیان اینکه اهدای 230 هزار شهید و 400 هزار جانباز از افتخارات دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: کشور و ملت با همه اتحاد خود از جان و مال خود دریغ نکرده و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.
وی گفت: هر نسلی وظیفه دارد ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان انتقال داده شده و در حد بضاعت خود این گنجینه عظیم معنوی را به نسل‌های آینده انتقال دهد.
رئوفی‌نژاد دوران دفاع مقدس را نماد وحدت، مردم‌گرایی، اسلام‌گرایی و ایثار و فداکاری با محوریت ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه عظیمی از انقلاب است، که باید گرامی داشته شود.
وی بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید از افراد تاثیر‌گذار در هشت سال دوران دفاع مقدس تقدیر شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت آغاز سال تحصیلی در مدارس و مراکز فرهنگی علمی و دانشگاهی استفاده شود، بیان داشت: ظرفیت‌های دوران دفاع مقدس به قدری زیاد است که باید از این ظرفیت به هر طریق ممکن به عنوان وظیفه و تکلیف الهی استفاده شود.
وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجانی در هشت سال دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان زنجانی در یگان و لشکرهای مختلف حضور داشتند.
رئوفی‌نژاد اهدای 3 هزار شهید و 7 هزار جانباز را از مستندات پر افتخار استان در طول هشت سال دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نقش رزمندگان زنجانی در طول هشت سال دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول