اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز خبر داد:

اولویت جانمایی مدارس در طرح‌های شهری شیراز

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز گفت: شهرداری به همراه مسکن و شهرسازی و شورای اسلامی شهر شیراز موظف هستند برای تمام ساخت و سازها در شهرستان شیراز جانمایی مدارس را در اولویت قرار دهند.

اولویت جانمایی مدارس در طرح‌های شهری شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، سعید خلاشی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش تنها جایی است که با توجه به مقتضیات زمان و مکان و با دارا بودن ظرفیت‌ها و نیازهای متفاوت، جایگاه بسیار بالایی را دارد و می‌تواند از توانمندی بالایی برخوردار باشد.
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز بر پیگیری تمام مصوبات سفر هیئت دولت در زمینه آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد و با بیان اینکه تمام دست‌اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی باید در راستای ایجاد بستر علم‌آموزی و نخبه‌پروری تلاش کنند،‌خاطرنشان کرد: تربیت دینی دانش‌آموزان از هر چیزی ارزشمندتر است و همین تقویت روحیه دینی در نوجوانان و جوانان به آنان می‌آموزد که در برابر مسائل حساس و سرنوشت‌ساز منفعل نباشند.
وی در ادامه سخنان خود به هفته دفاع مقدس و نقش معلمان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تصریح کرد: اگر یک معلم وظیفه خود را به درستی انجام دهد می‌تواند یک جامعه را هدایت کند که به عنوان نمونه می‌توان به عرصه دفاع مقدس اشاره کرد که رزمندگان اسلام در تأثیر مربیان متعهد خود وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل می‌شدند.
سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز در ادامه به در نظر گرفتن فضای آموزشی در مورد مناطقی که مسکن مهر احداث می‌شود و اماکن جدید آپارتمان‌نشینی در این شهرستان به عنوان یکی از مصوبات شورا اشاره و اضافه کرد: در این شورا شهرداری به همراه مسکن و شهرسازی و شورای اسلامی شهر شیراز موظف شدند برای تمام ساخت و سازها در شهرستان شیراز جانمایی مدارس را در اولویت قرار دهند.
خلاشی با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس افزود: شهرداری شیراز نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به ستاد مهر در شروع سال تحصیلی جدید در مورد نصب سرعت‌گیر، تابلو، ایستگاه مدرسه، خط‌کشی، زیباسازی فضای شهری به منظور شادابی و نشاط دانش‌آموزان اقدام می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول