اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری رباط کریم تأکید کرد:

ضرورت توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید پرند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم بر توسعه، ساخت و تجهیز مدارس در شهر جدید پرند تأکید کرد.

ضرورت توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید پرند
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از وضعیت فضاهای آموزشی در حال احداث در مسکن مهر شهر جدید پرند اظهار داشت: با ساخت مسکن در این منطقه باید فضاهای آموزشی نیز متناسب با نیاز مردم و مطابق با توسعه جمعیت، احداث گردد.
وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خانواده‌های ساکن در این شهر با مشکل کمبود فضاهای آموزشی مواجه نشوند.
این مسئول با تأکید بر توسعه و احداث مدارس در پرند تصریح کرد: البته اقدامات اساسی و همچنین تمهیدات لازم به منظور توسعه این فضاها در محدوده مسکن مهر فراهم شده است، اما نباید به این تعداد مدرسه اکتفا کرد.
وی افزود: بنابراین باید زمینه‌های ایجاد و ساخت مدارس دیگر را در این منطقه فراهم کنیم تا در آینده با مشکل کبود فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان مواجه نشویم.
سلیمان‌پور ادامه داد: لذا با توجه به این که نیمی از واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن مهر در شهرستان رباط کریم در حال احداث است، ضروریت است متناسب سازی‌های لازم به منظور فراهم کردن خدمات‌رسانی بیشتر به مردم فراهم شود تا بتوانیم در چشم انداز آینده افقی روشن را برای این شهرستان ترسیم کنیم.
در این بازدید همچنین مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران نیز بر اهمیت ساخت مدارس و توسعه فضاهای آموزشی در پرند تأکید کرد و گفت: نیاز اولیه و اساسی برای تمام کسانی که در پرنر سونت دارند توسعه فضاهای آموزشی متناسب با جمعیت است.
علی عباسی تصریح کرد: با توجه به برآوردهای انجام شده در شهر جدید پرند بیش از 200 مدرسه نیاز است که امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچنین اختصاص اعتبارات لازم نیاز پرند به مدرسه مرتفع شود.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهار مدرسه برای تجهیز تأمین اعتبار شده است.
به گفته عباسی بر اساس تفاهمنامه‌ای منعقد شده میان وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش قرار است که 14 مدرسه در مسکن مهر پرند احداث شود که از این تعداد 10 مدرسه احداث و تجهیز شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول