اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باخرز خبر داد:

تشکیل ستاد پروژه مهر باخرز برای بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: فرماندار باخرز از تشکیل ستاد پروژه مهر در شهرستان به منظور فراهم آوردن مقدمات آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

تشکیل ستاد پروژه مهر باخرز برای بازگشایی مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین جمشیدی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر این ستاد اظهار داشت: برای انجام هماهنگی‌های نهایی جلسه فوق‌العاده شورای آموزش و پرورش تشکیل و در این جلسه بر استفاده از توانمندی‌های سایر ادارات برای تحقق برنامه‌های ستاد پروژه مهر تاکید شد.
وی تعداد مدارس شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی را 113 مدرسه عنوان کرد و  ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و 186 دانش آموز در مقطع ابتدایی، دو هزار و 402 دانش آموز در مقطع راهنمایی و هزار و 836 دانش آموز در مقطع متوسطه مشغول به تحصیل هستند.
جمشیدی درباره ارائه آمار دانشجویان مشغول به تحصیل در این شهرستان گفت: در حال حاضر 79 دانشجو در مقطع کارشناسی و در سه رشته کشاورزی و علوم دامی، الهیات، فقه و حقوق و روانشناسی عمومی در حال تحصیل هستند.
وی بیان داشت: جمعیت بالای دانش آموزان شهرستان، کسب رتبه‌های درخشان در آزمون‌های سراسری مختلف همچنین موقعیت جغرافیایی باخرز و قرار گرفتن آن در مسیر شهرستان‌های تایباد، تربت جام، خواف، زاوه و تربت حیدریه افزایش رشته‌های تنها دانشگاه این شهرستان را می‌طلبد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول