اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رزن؛

بیش از 92 درصد مدارس شیفت صبح هستند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان رزن گفت: بیش از 92 درصد مدارس شهرستان رزن شیفت صبح هستند.

بیش از 92 درصد مدارس شیفت صبح هستند
صفر محمدی‌پیرایش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن با بیان اینکه 14 مجتمع شهری و روستایی در شهرستان رزن راه‌اندازی و تشکیل شده است، اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که از مهم‌ترین اقدامات می‌توان به تعمیر و تجهیز صندلی مدارس، رنگ‌آمیزی چهار مدرسه با اعتبار 4 میلیون تومان، سازماندهی و ساماندهی فضاهای آموزشی، ارسال دستورالعمل‌های ثبت‌نام به مدارس و پیگیری امور و راه‌اندازی سیستم پیام کوتاه و پیگیری راه‌اندازی آن در مدارس اشاره کرد.
وی گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از 92 درصد مدارس شهرستان رزن در شیفت صبح خواهند بود و 108 میلیون تومان اعتبار برای سرویس دانش‌آموزان در نظر گرفته شده که تمام دانش‌آموزان را به صورت رایگان حمل و نقل خواهد کرد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان رزن ادامه داد: در سال گذشته 11 مدرسه در شهرستان رزن هوشمند شدند و امسال نیز قرارداد شش مدرسه برای احداث از محل تخریب و بازسازی به امضا رسیده که در سال جاری عملیات ساخت آنها شروع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات مهم برای بازگشایی مدارس می‌توان به توجیه مدیران در ارتباط با ثبت‌نام الکترونیکی، تمهید مقدمات برای جابه‌جایی هنرستان کاردانش به مرکز شهر، جمع‌آوری وسایل قابل تعمیر از مدارس و شروع به تعمیر با همکاری طرح هجرت اشاره کرد.
محمدی پیرایش در پایان تأکید کرد: هماهنگی‌های لارم با مسئولان توزیع کتب درسی در سطح شهرستان به منظور توزیع به موقع کتب، ارسال فرم‌های مربوط به عدم اخذ شهریه از فرزندان فرهنگی و بسیاری از اقدامات دیگر نیز انجام شده است.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول