اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال انجام شد؛

اختصاص 370 میلیارد ریال به مدارس خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از اختصاص370 میلیارد ریال به تعمیر و تجهیز مدارس استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

اختصاص 370 میلیارد ریال به مدارس خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، رحمان فلاحی اظهارداشت: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و بهره‌وری بهینه از فضاهای آموزشی در سال تحصیلی جدید مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به تعمیر و نوسازی مدارس و ۲۷۰ میلیارد ریال به تجهیز مدارس استان خوزستان اختصاص یافته است.
وی درباره افزایش فضای فیزیکی مدارس نیز گفت: تا پایان شهریورماه جاری ۲۶۷ واحد آموزشی به فضاهای آموزشی استان خوزستان اضافه می‌شود.
فلاحی با اشاره به برگزیده شدن آموزش و پرورش استان خوزستان در بین ۷۵ دستگاه دولتی در جشنواره شهید رجایی، افزود: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در شاخص‌های عمومی مربوط به سال۸۹، آموزش و پرورش خوزستان رتبه برگزیده استان را در محور سلامت اداری کسب کرد.
وی با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس، اظهارداشت: در راستای بازگشایی مدارس اقدامات زیادی صورت گرفته و تلاش بر این است که محیطی شاداب برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: امسال ۷۱ درصد مدارس ابتدایی و ۵۵ درصد مدارس استان خوزستان (شامل ابتدایی، راهنمایی و متوسطه ) در نوبت ثابت صبح سازماندهی شدند ولی متاسفانه به علت کمبود فضاهای آموزشی نتوانستیم به رقم دلخواه در تک نوبته کردن مدارس برسیم.
فلاحی درباره تعطیلی روز پنج شنبه مدارس نیز تصریح کرد: مدارس روزهای پنج شنبه به فعالیت‌های فوق برنامه و مکمل از قبیل اردو، کلاس‌های ورزشی و قرآنی  و هنری و... می‌پردازند.
انتهای پیام/ص30
 
           
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول