اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد خبر داد:

کرایه سرویس مدارس مشهد با همان نرخ سال گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد در ارتباط با نرخ سرویس مدارس از ابتدای سال جاری گفت: سرویس مدارس از ابتدای مهرماه سال جاری افزایش نرخ ندارد و با همان نرخ‌های سال گذشته ارائه خدمت می‌کنند.

کرایه سرویس مدارس مشهد با همان نرخ سال گذشته
غلامرضا زعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به نزدیک ‌شدن به زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مشغله‌ها و دغدغه‌های خانواده‌ها در ارتباط با سرویس مدارس است که بر این اساس همه‌ساله قبل از آغاز سال تحصیلی جدید نرخ‌های سرویس مدارس اعلام می‌شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد افزود: تغییراتی که امسال در نرخ سرویس مدارس اعمال شده است و به تصویب کمیسیون حمل و نقل و شورای اسلامی شهر مشهد رسید نسبت به سال گذشته بسیار ناچیز بود.
وی با اشاره به اینکه نرخ سرویس مدارس بر اساس کیلومتر و مسافت‌ خانه تا مدرسه محاسبه می‌شود، اظهار داشت: در این راستا نرخ سرویس مدارس در زیر یک کیلومتر صفر اعلام شده است.
زعیمی ادامه داد: در مورد تاکسی‌های مورد استفاده در سرویس مدارس و تا شعاع یک کیلومتری خودرو پیکان و پراید در مقطع ابتدای 21 هزار تومان، خودرو ون 18هزار تومان و سمند و پژو 24 هزار و 500 تومان است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد در مورد نرخ سرویس مدارس در مقطع راهنمایی و متوسطه اظهار داشت: هزینه سرویس مدارس با توجه به مصوبه شورای در مقطع راهنمایی و متوسطه و تا شعاع یک کیلومتر پیکان و پراید24 هزار و 500 تومان، سمند و پژو 26 هزار تومان، خودروی ون 21هزار تومان است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با مازاد هزینه از یک کیلومتر در سرویس مدارس گفت: در صورت افزایش مسافت طی شده از خانه تا مدرسه از یک کیلومتر هزینه‌ای به عنوان مازاد بر مسافت اخذ می‌شود.
وی هزینه مازاد بر مسافت یک کیلومتر در مقطع ابتدای و خودروی سواری پیکان و پراید را 1300 تومان به ازای هریک کیلومتر عنوان کرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد افزود: همچنین به ازای هر یک کیلومتر افزایش مسافت در مقطع ابتدای و خودروی سمند و پژو هزینه‌ای در حدود1800تومان و در خودروی ون 1260تومان از خانوده‌ها اخذ می‌شود.
زعیمی درباره افزایش هزینه‌های مازاد بر کیلومتر در مقطع راهنمایی و متوسطه گفت: افزایش مازاد بر کیلومتری که در مقطع ابتدایی اعلام شد در مقاطع راهنمایی و متوسطه نیز با همین مبالغ است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد همچنین با اشاره به سرویس‌دهی اتوبوسرانی به دانش آموزان اظهار داشت: در ارتباط خدمات اتوبوسرانی برای سرویس مدارس در دو بخش اتوبوس و مینی‌بوس نیز مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه نرخ‌های سرویس مدارس در حوزه اتوبوس و مینی‌بوس تا شعاع یک کیلومتر محاسبه شده و به تصویب رسیده است، گفت: در حوزه اتوبوس و مینی‌بوس سرویس مدارس در مقطع ابتدای 19 هزار تومان و در مقطع متوسطه 22 هزار تومان است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد افزایش هزینه به ازای هر یک کیلومتر در سرویس‌های اتوبوس و مینی‌بوس 800 تومان است.
وی تصریح کرد: مصوبه نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی90-91 به پیشنهاد کارگروه تخصصی ماده 18 آیین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان به تصویب کمیسیون رسیده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول