اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جیغ به جشنواره بین‌المللی‌های فست ارمنستان راه یافت

خبرگزاری فارس: نمایش جیغ به کارگردانی غلامرضا مشیری دانشجوی رشته نمایش دانشگاه آزاد اسلامی اراک به جشنواره بین‌المللی‌های فست ارمنستان راه یافت.

جیغ به جشنواره بین‌المللی‌های فست ارمنستان راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، غلامرضا مشیری، دانشجوی رشته نمایش دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: نمایش جیغ کاری از گروه هنری میم (Mime art group) می‌باشد که از اردیبهشت ماه سال جاری تمرینات خود را آغاز کرده و تاکنون نیز ادامه دارد.
وی افزود: نمایش جیغ پنج بازیگر دارد که هر یک از ملیت‌های مختلف هستند و داستان‌های مختلفی را روایت می‌کنند.
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار داشت: این داستان‌ها تم واحدی دارند و در نهایت هم به یک نتیجه می‌رسند، داستان‌ها به صورت حرکت و زبان بدنی بیان می‌شوند که در برخی جاها دیالوگ و کلام نیز به کمک آنها می‌آید.
مشیری بیان کرد: جشنواره‌های فست (Highfest Festival) در سال 2003 اولین دوره خود را به طور حرفه‌ای آغاز کرده و توانسته است به یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر جهان بدل شود.
وی تصریح کرد: نهمین دوره این جشنواره در سال جاری برگزار می‌شود که تاکنون سی کشور مختلف جهان برای شرکت در آن مشخص شده‌اند که در این دوره گروه هنری میم با نمایش جیغ توانسته جواز ورود به جشنواره را کسب کند.
شایان ذکر است غلامرضا مشیری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اراک فعالیت‌های تئاتری خود را از سال 1380 شروع کرد و با بازی و کارگردانی نمایش فلفلی و دیوهایش در اولین جشنواره کشوری هلال احمر حضور یافت.
 از دیگر فعالیت‌ و آثار هنری او می‌توان به؛ اجرای نمایش فلفلی و دیوهایش در اراک 1389 و تبریز 1387 ـ بازی در نمایش دیوار به کارگردانی محمود حقیقی 1381 ـ نویسنده نمایش‌نامه‌های مسافر کوچولو و فریاد قبور 1382 ـ طراحی دکور فیلم نیمه‌بلند عطر گل‌های رازقی به کارگردانی سعید جلوه‌گری 1383 ـ کارگردانی نمایش شب واقعه و تقدیر در جشنواره جوان مرند 1386 ـ نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه سیاه و سفید 1387 ـ نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه کفش‌های بچگی 1386 ـ نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه حدود به سفارش حفاظت و اطلاعات استان آذربایجان شرقی 1386 ـ کارگردانی نمایش عشق و نفرت و کسب مقام اول کارگردانی در جشنواره سراسری نقطه دانشگاه آزاد اسلامی اراک 1389 ـ بازی در نمایش سونات به کارگردانی محمد کربلایی 1389 ـ بازی و کارگردانی نمایش خنکای ختم خاطره 1389 ـ مشاور کارگردان نمایش تله موش به کارگردانی محمود شمس 1387 ـ مدیر عامل آموزشگاه آزاد سینمایی سیافام در ارومیه 1384 و جزیره کیش 1384اشاره کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول