اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 شب صورت گرفت؛

برگزاری دومین جشنواره تئاتر سحر در خرمبید

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره تئاتر سحر به منظور شناسایی گروه‌های فعال نمایش خرمبید و ایجاد انگیزه برای رشد و اعتلای هنر نمایش به مدت سه شب در این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دومین جشنواره تئاتر سحر در خرمبید
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمبید، محمد شریفی رئیس این اداره اظهار داشت: در این جشنواره  که به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری فرماندار شهرستان خرمبید برگزار شد از شش گروه نمایشی شرکت کننده با حضور فرماندار و مسئولان محلی و مردم هنر دوست این شهرستان تقدیر شد.
وی اضافه کرد: کیفیت برگزاری این جشنواره نسبت به سال گذشته روند صعودی داشته و نمایش‌های اجرا شده در دومین جشنواره تئاتر سحر از نظر محتوا و کیفیت کار نمایشی امیدوارکننده است.
این مسئول به اشاره به اینکه این جشنواره از سال گذشته در ماه مبارک رمضان به منظور شناسایی گروه‌های فعال نمایش در شهرستان برنامه‌ریزی شده است، گفت: امید داریم با حمایت مسئولان به ویژه فرماندار این شهرستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سال آینده این جشنواره را در سطح شمال فارس برگزار کنیم.
در مراسم پایانی نتایج جشنواره اعلام و و از برگزیدگان با اهدای تندیس لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد.
نتایج برگزیدگان این جشنواره شامل بازیگری مرد مهدی مصلح مقام نخست، مهدی حسینی و مهدی مرادی به طور مشترک مقام دوم، محمدنبی هوشمند و عباس شاهرخی نیز به طور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در بخش بازیگری زن روناک خدامی مقام نخست، سعیده آردی مقام دوم و لیلا دهقانیان مقام سوم را کسب کردند.
در رشته کارگردانی علی برزگر مقام نخست، حسین برزگر مقام دوم و در رشته نویسندگی سعیده بیاتی مقام نخست را به دست آوردند.
در رشته موسیقی محمدهادی حدادی مقام نخست و تقدیر از حسین بهرامیان و باربد اسدی و در رشته طراحی پوستر و بروشور آرزو حاتمی فرد مقام نخست را کسب کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول