اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان:

51 اثر جشنواره تئاتر کاشان بازبینی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از راهیابی 51 اثر به مرحله بازبینی این جشنواره خبر داد.

51 اثر جشنواره تئاتر کاشان بازبینی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد شفافی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد اثر از میان 91 اثر ارسالی به دبیرخانه هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر این شهرستان پس از بازخوانی انتخاب شدند.
به گفته وی هیئت بازبینی هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 24 شهریورماه تا دوم مهرماه سال جاری به بازبینی آثار منتخب می‌پردازند.
وی جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان را یکی از شاخص‌ترین جشنواره های تئاتر ملی دانست و استقبال هنرمندان کشور را از این جشنواره بی‌نظیر توصیف کرد.
دبیر هفتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با تأکید بر ارسال آثار از سراسر کشور به این جشنواره، آثار راه یافته به مرحله بازبینی این جشنواره را متعلق به شهرهای اصفهان، کاشان، قزوین، تهران، گیلان، رشت، اردبیل، چهارمحال بختیاری، تفرش، بندرعباس، بجنورد، خرمشهر، ارومیه و فولادشهر و استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی ذکر کرد.
وی جایی دیگر، گراز، تولد عشق، خواب تلخ، پایام مخالف، دختر انار، تله و یزیون، پریدن ماهی آزاد با پای کبوتر و بال غزال، منورها تنها می‌سوزند، سایه، آقای قاضی صدایم را می شنوی، آتیه، آتش و رندان چوگان، شنگرف به رنگ سیاه، به خاطر همه چیز، دیده بیدار، خوان خون، اتوبان سکوت، یک لحظه، خاطره مجلس سوخته یک زن، صدای سکوت، بدریه ماآدری، داستان عامه‌پسند، زیر این باران بی پایان را از جمله آثار راه یافته به مرحله بازبینی این جشنواره برشمرد.
شفافی افزود: از دیگر عناوین آثار برگزیده برای مرحله بازبینی، همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری، باد که می‌نویسد، کنار شیر آتش‌نشانی، اگه بارون بباره، تردید، بیداری خانه نسوان، ما چهار نفر بودیم، نذر و نظر، امپراتور و آبغلو، پائیز، آشناترین زمین، مکافات سرجوخه، سوخته سال، ستاره‌ها در باد، اشک و جنون، دوستت دارم با صدای آهسته، شهادتنامه، چهار صندوق، معتکف، دو مرد و یک نیمکت، غریبه، چهار قدم، وضعیت آخر، سلام خداحافظ، سعادت لرزان مردان تیره‌روز است.
وی با اشاره به فراخوان این دوره از جشنواره در اردیبهشت‌ماه سال جاری یادآور شد: این جشنواره در دو بخش ملی(اجرای صحنه‌ای) و بین‌الملل(نمایشنامه‌نویسی) در ژانرهای دینی، دفاع مقدس، طنز اجتماعی و فرهنگ شهروندی 21 تا 28 مهرماه سال جاری در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول