اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هرمزگان؛

زمان برگزاری پنجمین جشنواره ملی تئاتر کودک تغییر کرد

خبرگزاری فارس: دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو گفت: بر اساس نظر ستاد اجرایی زمان برگزاری جشنواره به مدت یک روز تغییر کرد و از هشتم به نهم مهر ماه موکول شد.

زمان برگزاری پنجمین جشنواره ملی تئاتر کودک تغییر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، انوشیروان پیشدار صبح امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان فرهنگی با اعلام این خبر اظهار داشت: زمان برگزاری جشنواره از روز جمعه هشتم مهر ماه 1390 به شنبه 9 مهر ماه موکول شد و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: زمان پذیرش گروه‌های نمایشی عصر جمعه هشتم مهرماه خواهد بود و تمهیدات لازم برای اسکان هنرمندان در مکانی نزدیک به سالن‌های برگزاری جشنواره به عمل آمده است.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد: بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه پایان یافته و به گروه‌های راه یافته به بخش مسابقه اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرفته و همه امکانات برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره مهیا است.
پیشدار یادآور شد: در مجموع 13 گروه به بخش مسابقه جشنواره راه یافته‌اند و یک نمایش نیز از جزیره هرمز در بخش جنبی به نمایش در خواهد آمد.
پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو نهم تا یازدهم مهر ماه در بندرعباس با حضور گروه‌های نمایشی راه یافته برگزار میشود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول