اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی خبر داد:

راهیابی 10 اثر به جشنواره استانی تئاتر ماه در تبریز

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از برگزاری جشنواره استانی تئاتر ماه با حضور 10 اثر راه یافته به جشنواره خبر داد.

راهیابی 10 اثر به جشنواره استانی تئاتر ماه در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، شهرام خدائی گفت: جشنواره استانی تئاتر ماه با هدف ترویج تئاتر معنوی در سه حوزه معنویت، اندیشه و هنر در تبریز برگزار خواهد شد.
وی موضوعات این جشنواره را در عرصه‌های دینی، اجتماعی، بیداری اسلامی، دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: سطح کیفی و محتوایی آثار راه یافته در  حد بالایی ارزیابی شده است.
خدائی با اشاره به اجرای جشنواره‌ای آثار راه یافته در محل خانه تئاتر تبریز و مجتمع فرهنگی تبریز حد فاصل روز­های 22تا 25 شهریورگفت: علاقه‌مندان، هنر دوستان و داوران جشنواره به تماشای نمایش‌های اجرایی خواهند نشست.
دبیر جشنواره استانی تئاتر ماه خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره روز جمعه بیست و پنجم شهریور ماه بر گزار خواهد شد و برترین­های جشنواره در شاخه­های مختلف شناخته خواهند شد.
وی ادامه داد: «شبیه شیدا» به کارگردانی علی پوریان از تبریز، «تبار خون» به کارگردانی زیبا فرج‌الهی از تبریز، «آرمان» به کارگردانی جواد قامتی از مرند، «رؤیای نگهبان آب­های گمشده» به کارگردانی مهدی مددی از تبریز، «لیلا در آینه» به کارگردانی شهرام احمدی از تبریز، «کنار شیر آتش­نشانی» به کارگردانی بهرام حسن بابایی از بناب،  «می­خواستم اسب باشم» به کارگردانی سیامک افسایی از تبریز، «در یک خانواده ایرانی» به کارگردانی مرضیه محمد­زاده از تبریز،  «زنده تا ابد» به کارگردانی یوسف سلیمانی از اهر و «شیر و خط» به کارگردانی مهدی نورزاد از تبریز نمایش­های راه یافته به جشنواره استانی تئاتر ماه در آذربایجان شرقی هستند.
خدائی  افزود: هیئت بازبینی این جشنواره را شهرام خدائی، کارگردان تئاتر و سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی،  ­حسنعلی شوندی، مدیر هماهنگی تئاتر استان­های حوزه هنری کشور و فرزین ریحانی، کارگردان تئاتر و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری آذربایجان شرقی تشکیل داده بودند.
انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول