اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 مهر ماه سال جاری؛

سیزدهمین جشنواره تئاتر قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم از برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر استان قم در روزهای 18 تا 22 مهر ماه سال جاری خبر داد.

سیزدهمین جشنواره تئاتر قم برگزار می‌شود
رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی اظهار داشت: این جشنواره از 18 تا 22 مهر ماه سال جاری از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر مخاطبان از جشنواره گفت: سال گذشته 27 نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد در حالی که در سال جاری تعداد آثار ارسالی به 32 نمایشنامه می‌رسد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با بیان اینکه سه مرحله داوری برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: آثار ارسالی در سه مرحله بازخوانی متن، بازبینی و بازبینی نهایی ارزیابی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: عظیم اسدی، محمدرضا آزاد و رضا ابوذر به داوری آثار پرداختند و در نهایت 27 متن به مرحله بازبینی راه پیدا کرد که این متون نمایشی اول و دوم مهر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرند.
ابوذر با اشاره به موضوع آثار برای شرکت در جشنواره تئاتر قم بیان کرد: متقاضیان در انتخاب موضوع آثار آزاد هستند ولی اولویت با آثار دینی، مذهبی و دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره‌های تئاتر گفت: برگزاری این جشنواره در ایجاد انگیزه در هنرمندان موثر بوده و زمینه رقابت سالم را در بین هنرمندان به وجود می‌‌آورد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول