اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

فرهنگ دفاع مقدس بر فضای ادارات حاکم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید بر فضای ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان حاکم شود.

فرهنگ دفاع مقدس بر فضای ادارات حاکم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرکرد اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی هرچه دارد از دفاع مقدس است، گفت: بر همین اساس ما وظیفه داریم در بزرگداشت این هفته و تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنیم.
کاظمی بر ضرورت ارتقای سطح کیفیت ویژه برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان تأکید کرد و گفت: باید سرکشی مستمر از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان این دوران در دستور کار ادارات قرار گیرد و تلاش شود رزمندگان و ایثارگران فراموش شده معرفی و به مردم شناسانده شوند.
فرماندار شهرستان شهرکرد بر ضرورت تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در بین جوانان تأکید کرد و گفت: مردمی‌تر شدن انقلاب اسلامی، ایجاد اتحاد و یکپارچگی بیشتر در آحاد جامعه، انسجام بیشتر بنیان‌ها و ستون‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان، ایجاد اعتماد به نفس و تقویت خودباوری و خوداتکایی در کشور از جمله دستاوردهای برگزاری برنامه‎های گرامیداشت دفاع مقدس است.
وی در ادامه از شهدا به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های معنوی نظام نام برد و گفت: این در حالیست که پیشرفت، رشد و تعالی همه‌جانبه ملت عظیم ایران مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
کاظمی بر ضرروت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: باید فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه بیش از پیش نهادینه شود و این فرهنگ نظیر فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی استمرار یابد به گونه‌ای که جوانان نسل امروز و آینده ایران اسلامی با این فرهنگ‌ها آشنا و مأنوس شوند.
فرماندار شهرستان شهرکرد نقش زنان را در عرصه‌های مختلف انقلاب به ویژه هشت سال دفاع مقدس مثبت و سازنده ارزیابی و اذعان کرد: زنان در عرصه‌های مختلف با همت مردانه و دوش به دوش مردان در هشت سال دفاع مقدس انجام وظیفه کردند و بدون تردید ما امروز استحکام و تداوم انقلاب اسلامی را مدیون رشادت‌های مردان و زنان فداکار هستیم.
وی با بیان اینکه حیات طیبه شهدا همواره منشأ امنیت و آسایش همه‌جانبه کشور است، افزود: با پاسداشت هفته دفاع مقدس رشادت‌های ایثارگران و شهدا را ارج نهاده و می‎توانیم در حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گام‌های مثبت و سازنده‌ای را برداریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول