اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دفاع مقدس؛

آثار نقاشی فاخر هنرمندان البرزی عرضه میشود

خبرگزاری فارس: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، 20 زن هنرمند در استان البرز، آثار فاخر نقاشی در حوزه دفاع مقدس با موضوع نقش زنان در جنگ تحمیلی خلق می‌کنند.

آثار نقاشی فاخر هنرمندان البرزی عرضه میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، معاون این بنیاد اعلام کرد: آثار نقاشی فوق در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته خواهد شد.
به گفته سرهنگ پاسدار حسین رنجکش، معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه نقاشی با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس می‌کند.
وی افزود: این ویژه برنامه به منظور تکریم و به تصویر کشیدن نقش بی‌بدیل زنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن طراحی شده است و طی آن بیست نقاش زن در کارگاهی یک روزه آثار خود را بر روی بوم‌های (100×70) خلق می‌کنند.
رنجکش برخی موضوعات این نقاشی‌ها را شامل زن و امداد گری در جبهه، زن و پرستاری از جانبازان، زن و نبرد، زن و پشتیبانی از جبهه، مادر شهید، فرزند جانباز، زن و استقبال از آزادگان، زن و نیایش، زن و مقاومت دانست و گفت: این آثار با حضور خبرنگاران، مردم و مسئولان در روز تولد حضرت معصومه (س) و مصادف با آخرین روز از هفته دفاع مقدس به تصویر کشیده میشود.
معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز خاطرنشان کرد: مراسمی از این دست برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود و پس از پایان کار تابلوهای نقاشان در نگارخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول