اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنایع و معادن خوزستان خبر داد:

تشکیل کمیته همکاری مشترک تعاون و صنایع خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن خوزستان گفت: کمیته همکاری مشترک تعاون و صنایع خوزستان به منظور افزایش همکاری و تعامل بین سازمان صنایع و معادن خوزستان و اداره تعاون شهرستان اهواز تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته همکاری مشترک تعاون و صنایع خوزستان
 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن خوزستان، سید خلف موسوی اظهار داشت: اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران از سه بخش اصلی خصوصی، دولتی و تعاونی‌ها تشکیل شده است که این موضوع نشانگر اهمیت بخش تعاون است.
موسوی با اشاره به سیاست‌های کلی اصل 44 که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، افزود: در این سیاست‌ها قرار است تصدی گری دولت کاسته و امور به دست مردم سپرده شود و در این راستا بخش تعاون نیز تقویت خواهد شد.
وی ادامه داد: تا کنون شاهد تلاش‌ها و موفقیت‌های چشمگیری در زمینه تعاون بوده‌ایم که تجارب به دست آمده باید در اختیار مردم قرار گیرد تا تمایل و اعتماد آنها به اصل تعاون بیشتر شود.
موسوی خاطرنشان کرد: برای شکل گیری و ایجاد تعاونی‌ها لازم است علاوه بر مطالعه و برنامه‌ریزی با نگاه به عملکرد گذشته به منظور کاهش و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، بسترها و زیر ساخت‌های لازم فراهم شود.
رئیس سازمان صنایع و معادن با اعلام حمایت سازمان صنایع و معادن از بخش تعاون گفت: به دنبال سیاست‌های عدالت محور دولت خدمتگذار، این سازمان نیز در حمایت از تعاونی‌ها مصمم است و یکی از اولویت‌های سازمان، واگذاری امتیازات و کارها به بخش تعاون در نظر گرفته شده است و از ورود بخش تعاون به صنعت نیز حمایت می‌کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت‌‌های خالی بسیاری در استان وجود دارد که باید در اختیار مردم خوزستان قرار گیرد و بخش تعاون در زمینه تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان می‌تواند با شناسایی و برنامه‌ریزی دقیق وارد عمل شود که برای تحقق این امر لازم است صاحبان علم و سرمایه در کنار هم قرار گیرند.
موسوی گفت: مابه تمام درخواست‌های بخش تعاون رسیدگی می‌کنیم و بخش تعاون نیز باید دقت کند که تنها تعداد تعاونی‌های تشکیل شده، ملاک موفقیت نیست بلکه هدف باید تشکیل تعاونی‌های کارآمد و توانمند باشد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول