اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران:

نیروهای نظامی ایران آماده‌تر از گذشته در حال پاسداری از ‌انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران گفت: اکنون نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی آماده‌تر از گذشته در حال پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

نیروهای نظامی ایران آماده‌تر از گذشته در حال پاسداری از ‌انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کیانی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان کارمند سپاه این استان با تشریح موقعیت دفاعی ایران در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: قدرت ایمان، خلوص و تبعیت از ولایت در میدان‌های جنگ حضور داشت که توانست دشمن تا بن دندان مسلح را زمین‌گیر کند.
وی افزود: دشمنی که در آغاز جنگ با شعار امروز مهران فردا تهران و با حمایت همه جانبه استکبار جهانی و کشورهای غربی به میدان آمده بود در مقابل عزم و اراده و ایمان راسخ رزمندگان اسلام مجبور به پذیرفتن شکست شد.
کیانی ادامه داد: اقتدار امروز ملت بزرگ ایران در عرصه‌های بین‌الملل به‌واسطه ایثار و فداکاری اقشار مختلف اعم از کارمندان، کارگران، کشاورزان و سایر آحاد در قالب بسیج مردمی و نیز نیروهای مسلح است.
مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بر لزوم داشتن دانش همراه با بصیرت و آگاهی در بسیجیان تاکید کرد و افزود: دفاع مقدس نشانه‌ای از روحیه سلطه‌ستیزی و آمادگی و عزم ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام به شمار میرود.
وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت آن حماسه جاوید، فرصت بسیار مناسبی برای ارتقای روحیه آمادگی در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان علیه میهن اسلامی است.
کیانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شناسایی اهداف جنگ به نسل جدید و پاسداشت مجاهدت‌های رزمندگان و اسلام از دیگر اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شمار میرود.
وی با تأکید بر اینکه امروزه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس تلاش بیوقفه‌ای را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشت.
کیانی افزود: دوران دفاع مقدس برای رزمندگان اسلام دوره‌ای افتخارآمیز بود که توانستند سربلند از این امتحان بیرون آیند.
وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام با تمام توان خود در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و دشمنان نظام را با شکست مواجه کردند.
کیانی با بیان اینکه دشمنان نظام به خوبی دریافته‌اند که توان مقابله به ملت ایران اسلامی را نداشته و این مهم آنان را به شدت نگران کرده است، افزود: اکنون نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی آماده‌تر از گذشته در حال پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی تأکید کرد: برهمین اساس ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب و نظام به الگویی برای تمام کشورهای آزادیخواه جهان مبدل شده است.
در این مراسم بیش از 150 نفر از فرماندهان و اعضای شورای بسیج کارمندان حضور داشتند.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول