اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی خوزستان تاکید کرد:

نگرش نو به ابعاد مختلف دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان گفت: باید با نگاهی نو به ابعاد مختلف دفاع مقدس پرداخته شود و نقش هدایتگری رهبری در هدایت دفاع مقدس که تاکنون مغفول مانده است بررسی شود.

نگرش نو به ابعاد مختلف دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید قناعتی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت محتوای برنامه‌ها اظهار داشت: برگزاری مراسمات و برنامه‌های ویژه دفاع مقدس بخشی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.
وی افزود: نقش زنان در پشتیبانی از جنگ، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات در تبلیغ و دعوت داوطلبان برای حضور در جبهه‌ها از جمله مواردی است که باید با نگاهی جدید روایت شوند.
قناعتی تصریح کرد: لازم است نقش جوانان، زنان، اصناف، بسیجیان و تبعیت جوانان از ولایت فقیه در دفاع مقدس بیان و به نسل‌های آینده منتقل شود،‌ چرا که با گذشت زمان بسیاری از افرادی که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند، از بین ما خواهند رفت، در نتیجه باید اکنون از فرصت استفاده شود و در قالب برگزاری نشست‌ها، بیان مطالب و تنویر افکار عمومی، خاطرات دفاع زنده بماند و ماندگار شود.
وی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به عنوان دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در استان معرفی کرد و گفت: تمام ادارات و دستگاه‌ها موظفند برنامه‌های پیشنهادی خود را به منظور جمع بندی نهایی تا 12 شهریور به دبیر ستاد اعلام دارند پس از آن در نیمه شهریورماه برنامه زمانبندی شده اعلام خواهد شد.
مدیر کل سیاسی استانداری خوزستان تاکید کرد: تنظیم برنامه‌ها هم نباید به صورت حل ‌تکلیف باشد و ادارات همه تلاش خود را در این مسیر به کار گیرند و از همه ظرفیت‌های فرهنگی خود استفاده کنند.
وی بیان کرد: با توجه به بازنگریها و بررسیهایی که هرساله در زمینه مقوله دفاع مقدس انجام میشود، نکات و ویژگیهای خاصی نمایان میشود و برنامه‌ریزیها باید به‌گونه‌ای باشد که این نکات و ویژگیها به جامعه منتقل شوند. اهداف دفاع مقدس را باید به چالش کشید و نتیجه آن را هم به کشورهای دیگر عرضه کرد.
براساس این گزارش، برگزاری نمایشگاه سیار اسناد و مستندات ادارات و دستگاه‌ها مربوط به دفاع مقدس و زمان جنگ تحمیلی، نواخته شدن زنگ دفاع مقدس در سوم مهرماه در تمام مدارس استان، غباررویی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان، برگزاری بیش از 40برنامه فرهنگی و هنری در سرتاسر استان و جشنواره بین المللی فیلم توسط اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان، برگزاری برنامه‌های هنری، جشنواره هنری شکست حصر آبادان و اجرای تئاتر خیابانی و اکران فیلم‌های برتر دفاع مقدس با حضور عوامل فیلم توسط حوزه هنری استان و ... از جمله مواردی بود که توسط اعضای ستاد در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول