اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

دفاع مقدس را به خوبی معرفی نکردیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم گنج تمام ناشدنی دفاع مقدس را به خوبی برای مردم بویژه نسل جوان معرفی کنیم.

دفاع مقدس را به خوبی معرفی نکردیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری شنبه شب در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه استان بوشهر اظهار داشت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در واقع نشر رسالت شهدا و امام شهداست.
وی افزود: ما هنوز نتوانسته‌ایم گنج تمام ناشدنی دفاع مقدس را به خوبی برای مردم بویژه نسل جوان معرفی کنیم.
جمیری اضافه کرد: هنوز خاطرات جبهه و جنگ و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدا برای جوانان بسیار جذاب و حائز اهمیت است و ما مسئولان باید در جهت عینیت بخشیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نشر ارزش‌های دفاع مقدس را نشر رسالت شهدا و امام شهدا خواند و تصریح کرد: این رسالت سنگین به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذارده شده که این خود افتخاری بزرگ برای مجموعه ولائی سپاه است.
وی با بیان اینکه شهدا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، خاطرنشان کرد: عملکرد ما در رابطه با معرفی حماسه آفرینی‌های شهدا و سایر رزمندگان اسلام باید به گونه‌ای باشد که فردای قیامت شرمنده آنان نباشیم.
جمیری گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای نمایش گوشه‌ای از این ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و البته تلاش ما نباید در طول این هفته خلاصه شود بلکه باید با برنامه ریزی‌های منسجم در طول سال و سالهای متمادی برای معرفی هرچه بهتر آن دوران تلاش کنیم.
جمیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولیت اجرای مراسم رژه 31 شهریور ماه در سال جاری به عهده سپاه امام صادق(ع) واگذار شده است، تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را میکنیم تا مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان بوشهر شاهد نمایش اقتدار بیش از پیش نیروهای مسلح در سطح استان باشند و دشمنان انقلاب نیز به گوشه‌ای از اقتدار نظامی و تسلیحاتی ما پی ببرند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) اضافه کرد: ما در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های فراوانی را در دستور کار داریم که در نشست رسانه‌ای که به همین منظور برگزار میشود به تشریح آنها میپردازیم. 
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول