اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی استاندار سیستان‌و‌بلوچستان

دفاع مقدس سند اعتقاد ایرانیان به ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس سند بندگی و اعتقاد عمیق ملت ایران به ارزش‌های دینی است.

دفاع مقدس سند اعتقاد ایرانیان به ارزش‌های دینی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ابراهیم عزیزی در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس دفاع از آرمان‌های عمیق الهی و اعتقادی ملت ایران است.
وی افزود: رزمندگان ما پای آرمان‌های بزرگ خود ایستادگی کردند و سوابق  و خاطرات ایثارگران  ما و همه کسانی که در این راه سوختند و جاودانه شدند چیزی جز این را نشان نمی‌دهد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس به عنوان سند ایستادگی مردم ایران در برابر زورگویان و زیاده‌خواهان عالم گفت: دفاع مقدس ما سند اندیشه‌های انقلاب اسلامی است و هرکس که بخواهد انقلاب مردم ما را بشناسد باید دفاع مقدس ما را خوبی بشناسد تا سند اندیشه‌ها و دیدگا‌ه‌های بلند انقلاب برای و قابل درک باشد. 
عزیزی مسئولان و دست‌اندرکاران را به تلاش برای شبه‌زدایی از هشت سال حماسه ملت ایران فراخواند و گفت: کسانی که دل در گرو بیگانگان داشته و سعی در ایجاد و القای شبه در دفاع مقدس دارند، کوچک‌ترین درکی از این دوران و آنچه که در طول هشت سال جنگ بر این مرز و بوم گذشت را ندارند و همه مسئولان موظف به شبه‌زدایی از این دوران پر افتخار و طلایی ملت ایران هستند.
وی خواستار شناسایی هرچه بیشتر شهداء و دفاع مقدس به نسل جوان انقلاب شد و افزود: با توجه به اینکه نسل جوان ما درک محدودی از دوران دفاع مقدس داشته یا اصلا آن دوران را درک نکرده‌اند این امر نیازمند انتقال صحیح، عمیق و همه جانبه مسایل به این نسل است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه از دفاع مقدس به عنوان زیباترین تابلوی انقلاب یاد کرد و نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس را از ضروریات انقلاب اسلامی دانست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول