اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری جشنواره شعر "پلاک عاشقی" در هفته دفاع مقدس امسال در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس خبر داد.

برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجتبی دزفولی‌نسب در جمع خبرنگاران در پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی همواره در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و اهتمام ویژه‌ای داشته و تاکنون جشنواره‌های ارزشمندی را در این زمینه برگزار کرده است.
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری جشنواره شعر "پلاک عاشقی" در هفته دفاع مقدس امسال در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس خبر داد و افزود: این جشنواره در سطح استانی (استان بوشهر) و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانیها و ایثارگری فرزندان ایران اسلامی و همچنین حفظ آثار و نشر ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
دزفولینسب خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این جشنواره به صورت رقابتی و با حضور داوران و اساتید برجسته تئاتر کشور در منطقه ویژه پارس برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: "دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت"، " دفاع مقدس و ترویج خودباوری"، " دفاع مقدس و شکوفایی اقتصادی" و بخش ویژه "جهاد اقتصادی و پارس جنوبی" موضوعات این جشنواره است.
دزفولینسب افزود: آثار برگزیده از سوی دبیرخانه جشنواره در مجموعه شعری با عنوان "پلاک عاشقی" به چاپ می‌رسد؛ همچنین به نفرات برگزیده جشنواره (اول تا دهم) لوح تقدیر و هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه به تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور در جشنواره اهداء خواهد شد، ادامه داد: برگزیدگان جشنواره در مراسمی همزمان با روز بزرگداشت حافظ (20 مهرماه 90) در مرکز همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه پارس معرفی خواهند شد.
رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه پارس یادآور شد: صنعت نفت به توسعه مسائل فرهنگی اهمیت زیادی قائل است؛ در پارس جنوبی و در کنار توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی نیز به موازات آن مورد توجه قرار گرفته و برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره شعر در این راستا اجرایی می‌شود.
دزفولی نسب عنوان داشت: حضور شاعران برجسته ملی و قرائت شعر شاعران بومی و رقابت بین شاغلین و کارکنان پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های جشنواره شعر دفاع مقدس خواهد بود.
وی بیان داشت: شاعران عزیز استان بوشهر میتوانند آثار خود را تا تاریخ 30 شهریور سال جاری به صورت تایپ شده به آدرس الکترونیکی sher@pseez.ir و یا به دبیرخانه این جشنواره مستقر در اداره روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی ارسال کنند.
دزفولینسب اذعان داشت: از همه پتانسیل موجود برای گسترش فرهنگ معنویت و فرهنگ اصیل اسلامی در سطح جامعه بهره می‌گیریم و از سایر ادارات و نهادها انتظار داریم ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر همراهی کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول