اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر:

زوایای پنهان دفاع مقدس کشف نشده است

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهرگفت: با گذشته دو ده از دوران دفاع مقدس اما هنوز ابعاد مهم و زوایای پنهان این دوران کشف نشده است.

زوایای پنهان دفاع مقدس کشف نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد موحد ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان بوشهر  اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات شهیدان، صبر و استقامت آزادگان است.
وی افزود: حیات انسان‌ها به دو اصل بستگی دارد یکی افتخار به گذشته و دیگری امید به آینده و ملت ما مفتخر به هشت سال دفاع مقدس است.
مدیرکل حفظ آثار  نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد: گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس رهاورد مجاهدت زنان و مردانی است که با تلاش و رهبریهای پیامبرگونه اما راحل(ره) منجر به پیروزی شد.
موحد با بیان اینکه ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با 33 کشور در حال جنگ بود، اضافه کرد: رزمندگان ایران اسلامی با دستی خالی، ایمانی قوی معادلات استکبار جهانی را در هم پیچاند.
وی بیان کرد: دوران دفاع مقدس مجموعه‌ای از آموزه‌های راهبردی و کاربردی در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی است.
مدیر کل حفظ آثار  نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: با گذشت دو دهه از دوران دفاع مقدس هنوز نتوانستیم گنج ارزشمند را مورد توجه مراکز تحقیقاتی قرار دهیم و ابعاد مهمی از این دوران هنوز کشف نشده است.
موحد افزود: در این اداره کل دوره تخصصی آشنایی با درس دفاع مقدس برای اساتید دانشگاه‌های استان‌های اصفهان، خوزستان، ایلام، مرکزی، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، هرمزگان و تهران در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 400 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و .... در سراسر استان بوشهر برگزار میشود.
استاندار بوشهر نیز گفت: عزت و استقلال ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران و جانبازان است.
محمدحسین جهانبخش افود: یکی از مهم‌ترین وظایف ما مسئولان زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس است و باید در این زمینه کوشا باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: میطلبد دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دفاع مقدس برنامه‌ها را با محوریت اقتدار ملی و اقتدار نیروهای مسلح برگزار کنند.
محمدحسن شنبدی افزود: هر آنچه در نظام اسلامی به عنوان فرازها و پیشرفت‌های کشور مشاهده میکنیم حاصل هشت سال دفاع مقد است و این هفت سال برای همیشه تاریخ نه تنها برای نظام جمهوری اسلامی بلکه برای کشورهای دیگر نیز میتواند الگو باشد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول