اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

دشمنان دنبال فرصت‌ برای ضربه‌زدن به منافع ایرانند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: دشمنان به دنبال یافتن فرصت‌ برای ضربه‌زدن به منافع ایران اسلامی هستند.

دشمنان دنبال فرصت‌ برای ضربه‌زدن به منافع ایرانند
حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: پس از رخدادهای ناگوار سال 88 که طی آن فتنه‌گران داخلی با ضدانقلاب خارج‌نشین هم صدا شدند، حوادثی بر کشور گذشت که درس بزرگی برای هر ایرانی بود.
وی افزود: ما در این دوران آموختیم که خروج از مسیر ولایت و عدم توجه به رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب کشورمان را در معرض آسیب‌های جبران ناپذیر قرار میدهد.
این مسئول ادامه داد: همچنین متوجه شدیم که دشمنان با دقت مسائل داخلی را رصد کرده و به دنبال یافتن فرصت‌ برای ضربه‌زدن به منافع ایران اسلامی هستند.
گروسی گفت: بروز اختلاف‌نظر این فرصت را به دشمنان میدهد که در میان مردم و همچنین مسئولان ایران فاصله انداخته و از آن برای حفظ منافع خود بهره‌برداری کنند.
 وی با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری و حفظ وحدت و انسجام داخلی عامل مهمی در خنثیسازی توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی است، گفت: باید با گسترش و عمق بخشیدن به اتحاد ملی و حفظ روحیه ولایت‌مداری همواره برای مقابله و ایستادگی در برابر توطئه‌های خارجی آماده باشیم.
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین نخبگان جامعه باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی به ویژه رسانه‌ها مردم را از اهداف شوم دشمنان آگاه کنند.
گروسی تاکید کرد: تفاوت ملت ایران با دیگر ممالک جهان در این است که به نظام و حکومت اعتقاد و ایمان قلبی دارند و همین امر اراده آنها برای مقابله با زورگویی استکبار و استعمار نوین را مستحکم‌تر کرده است.
وی در پایان اظهار داشت: اگر میخواهیم در جهان سربلند بوده و از حقوق خود دفاع کنیم،‌ چاره‌ای به غیر از تلاش مداوم در جهت ساختن ایران و همچنین حمایت از ولایت نداریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول