اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آلیا در گفت‌وگو با فارس:

مسئولان مراقب مخلان امنیت در انتخابات باشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام باید مراقب اخلال‌گران و فتنه‌گرانی که میخواهند فرصت انتخابات را به چالش امنیتی برای کشور تبدیل کنند، باشند.

مسئولان مراقب مخلان امنیت در انتخابات باشند
فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در شرایط فعلی جهان اسلام که غربیها با قیام همه جانبه ممالک اسلامی روبرو شده‌اند، به دنبال ایجاد تنش‌ها و آشوب‌های ظاهری در کشورهای مستقل هستند.
وی افزود: همچنین بدخواهان داخلی و فتنه‌گران برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی و منافع ملت ایران هم قسم شده و طبیعی است از فرصت انتخابات بهره‌برداری سوء خواهند داشت.
این نماینده مجلس با اشاره به رخدادهای تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اظهار داشت: در آن دوره مردم با قاطعیت به پای صندوق‌های رای رفتند و نظر خود را با صراحت اعلام کردند، اما عده‌ای که رای و نظر مردم مغایر منافع آنها بود، کشور را به آشوب کشاندند.

فتنه سال 88 همچنان وجود دارد

آلیا افزود: این تصور که فتنه‌گران سال 88 عقب‌نشینی کرده و دست از توطئه برداشته‌اند، خیالی واهی است و شواهد نشان میدهد که کشورهای غربی حمایت جدیتری از آنها داشته و دارند.
وی متذکر شد: در چنین شرایطی مسئولان نظام باید مراقب کسانی که به دنبال اخلال در نظم و امنیت کشور هستند، باشند.
نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبری مظعم انقلاب اظهار داشت: معظم‌له به درستی شرایط داخلی را درک کرده و با این هشدار به مسئولان تذکر لازم را دادند.
آلیا گفت: همچنین مردم باید با حفظ وحدت و همدلی، فرصت هرگونه عرض‌اندام را ضدانقلاب داخلی و خارج‌نشین و همچنین فتنه‌گران گرفته و با بصیرتی خود مانع از ایجاد اخلال در روند انتخابات شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول