اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال کاشان:

شرکت‌های خصوصی، فوتسال کاشان را رونق دادند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال کاشان گفت: استقبال شرکت‌های خصوصی کاشان از جام رمضان سبب رونق مسابقات فوتسال این شهرستان شد.

شرکت‌های خصوصی، فوتسال کاشان را رونق دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی طلایی جمعه‌شب در پایان رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توان مالی شرکت‌های خصوصی و استفاده این شرکت‌ها از تبلیغات و بازیکنان غیربومی موجب افزایش کیفیت این رقابت‌ها شد.
وی همسطح بودن تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌ها جام رمضان کاشان را یکی از ویژگی‌های رقابت‌های امسال دانست و افزود: رقابت نزدیک تیم‌ها سبب شد نتایج بازی‌های امسال از پیش مشخص نباشد و سرنوشت هفت بازی برای تعیین تیم برنده به ضربات پنالتی کشیده شد.
رئیس کمیته فوتسال کاشان کاهش گل‌های زده تیم‌ها و قدرت یکسان تیم‌های شرکت‌کننده، حضور 21 تیم در رده بزرگسالان ، 15 تیم در رده امید و هفت تیم در رده پیشکسوتان و استقبال تماشاگران را مهمترین دلیل کیفیت مسابقات فوتسال امسال جام رمضان کاشان برشمرد.
وی در ادامه، تجلیل از پیشکسوتان دهه 50 و 60 فوتبال کاشان، انتخاب و معرفی بهترین بازیکن، جذب حامی مالی، صدور آی دی کارت، استفاده از کادر جوان بازیها، چاپ نشریه، انتخاب بهترین بازیکن در پایان هر شب، اعلام نتایج شب قبل و اعلام بازی‌های شب بعد را از جمله ویژگی بازی‌‌های امسال فوتسال جام رمضان ذکر کرد.
طلایی همچنین استفاده تیم‌ها از بازیکنان لیگ برتری فوتسال کشور، حضور یک تیم از قم، ارائه اطلاعات و آمار دقیق هر شب و ارائه به روز آمار گلزنان و بازیکنان اخطاری را از دیگر ویژگی‌های بازی‌های امسال جام رمضان کاشان دانست.
وی برگزاری مسابقات فوتسال رده امید جام رمضان را برای معرفی جوانان این رشته در کاشان حائز اهمیت خواند و خاطرنشان کرد: امسال بیش از 20 بازیکنان مستعد و جوان از رقابت‌های فوتسال رده سنی امید به فوتسال کاشان معرفی شدند. 
به گفته وی برای حمایت از این تعداد بازیکن جوان و ادامه فعالیت آنان در مابقی سال به تیم کیان‌سیلک کاشان نماینده کاشان در لیگ فوتسال کشور معرفی شدند. 
وی همچنین از برگزاری اولین دوره لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کاشان در سال جاری خبر داد و یادآور شد: برای شرکت در این رقابت‌ها تاکنون 10 تیم ثبت‌نام کرده‌اند.
 انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول