اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 42 تیم؛

برترین‌های فوتسال هیئت‌های مذهبی قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم جام ولایت مشخص شدند.

برترین‌های فوتسال هیئت‌های مذهبی قم مشخص شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای تماشای دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم تماشاگران زیادی شب گذشته به سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند تا برنده جام ششم را مشاهده کنند.
در این مسابقه که در حضور مسئولان ورزش استان قم برگزار شد، دو تیم فوتسال هیئت شاه حمزه و هیئت عاشقان سیدالشهداء قم در جدالی نزدیک و نفس‌گیر برای کسب مقام قهرمانی دوره ششم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم هیئت شاه حمزه برتری را از آن خود کرد و قهرمان شد.
مسابقه نهایی از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود زیرا این مسابقه هم صحنه‌های جذاب بیشماری روی دروازه‌های دو تیم داشت و هم اینکه با گل‌های فراوانی که در آن به ثمر رسید، حاضران در سالن شهید حیدریان را مجذوب خود کرد.
در جدال فوتسالیست‌های هیئت شاه حمزه و هیئت عاشقان سیدالهشداء در جدال نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم، جام ولایت، در مجموع 17 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که سهم تیم هیئت شاه حمزه 9 گل بود و این در نهایت برتری 9 بر 8 را از آن خود کرد تا فاتح ششمین دوره این رقابت‌ها لقب بگیرد.
اما پیش از برگزاری مسابقه پایانی ششمین دوره رقابت‌های فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم، دیدار رده‌بندی برای تعیین تیم‌های سوم و چهارم این دوره از مسابقات برگزار شد که این دیدار نیز بازی پرگلی از آب در آمد.
در جدال رده‌بندی برای مشخص شدن سومین تیم این دوره از مسابقات جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم، تیم‌های فوتسال هیئت انصارالحسین و هیئت عاشقان ثارالله برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که مصاف آنها 12 گل در برداشت.
در این مسابقه که همانند بازی نهایی جذابیت‌های فراونی داشت، فوتسالیست‌های تیم عاشقان ثارالله موفق شدند هفت بار دروازه تیم هیئت انصارالحسین را باز کرده و در پایان 40 دقیقه رقابت دو تیم، برتری هفت بر پنج را از آن خود کرده و به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یابد.
خاطرنشان می شود رقابت‌های ششمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان هیئت‌های مذهبی استان قم با عنوان جام ولایت و با شرکت 42 تیم از هیئت‌های مذهبی قم از شب نخست ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی دبیرستان هدایتی قم برگزار شد.
در پایان تیم‌های فوتسال هیئت شاه حمزه، هیئت عاشقان سیدالشهداء، هیئت عاشقان ثارالله و هیئت انصارالحسین موفق به کسب مقام‌های اول تا چهارم رده بندی نهایی شدند و پرونده این مسابقات تا دوره هفتم که ماه رمضان سال 1391 برگزار می‌شود، بسته شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول