اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 15 تیم؛

سلفچگان فاتح فوتسال روستایی قم شد

خبرگزاری فارس: تلاش اداره ورزش و جوانان بخش خلجستان در برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان این بخش با قهرمانی تیم میهمان این دوره از رقابت‌ها یعنی سلفچگان به پایان رسید.

سلفچگان فاتح فوتسال روستایی قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فوتسال جام رمضان بخش خلجستان استان قم از شب نخست ماه مبارک رمضان در شهر دستجرد آغاز شد و در نهایت تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها چهارشنبه شب در سالن شهید چمران شهر دستجرد معرفی شدند.
با تلاش اداره ورزش و جوانان شهر دستجرد 15 تیم در این دوره از مسابقات برای کسب مقام قهرمانی رقابت کردند که در نهایت تیم‌های سلفچگان، شهید سلیمانی گیو، دستجرد و تفرش در مرحله نیمه نهایی حضور یافتند و عنوان قهرمانی به تیم سلفچگان رسید.
با برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان بخش خلجستان و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، دیدارهای مرحله مقدماتی را در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی با جذابیت بسیار بالا در سالن ورزشی شهید چمران شهر دستجرد به انجام رسید.
در پایان دیدارهای مرحله نخست از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کند و طی آن تیم‌های راه یافته به مرحله دوم در دو گروه سه تیمی مسابقات را پیگیری کردند که در پایان مسابقات این مرحله چهره چهار تیم برتر صعودکننده به نیمه نهایی مشخص شد.
با پایان دیدارهای مراحل گروهی و حذفی این دوره از مسابقات در نهایت تیم‌های فوتسال سلفچگان یکی از میهمانان شرکت‌کننده، دستجرد میزبان مسابقات، شهید سلیمانی روستای گیو و تیم تفرش دیگر تیم میهمان این مسابقات راهی دیدارهای نیمه‌نهایی شدند.
در این مرحله بازی‌های جذابی برگزار شد که طی آن تیم‌های فوتسال سلفچگان و دستجرد با کسب برتری برابر رقبای خود به فینال صعود کردند که طی آن تیم فوتسال سلفچگان مقابل تفرش به برتری دست یافت و تیم فوتسال دستجرد میزبان این دوره از مسابقات توانست برای صعود به مسابقه نهایی تیم فوتسال شهید سلیمانی گیو را از پیش رو بردارد.
در بازی نهایی تیم فوتسال سلفچگان به مصاف تیم دستجرد رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه‌ای جالب توجه شکست دهد، جدال این دو تیم در مسابقه پایانی 12 گل در برداشت که طی آن تیم سلفچگان توانست با نتیجه هفت بر پنج حریف خود را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شود.
پیش از مسابقه نهایی، تیم‌های شهید سلیمانی گیو و تفرش برای کسب مقام سوم به مصاف یکدیگر رفتند که برتری در این مسابقه از آن تیم شهید سلیمانی بود.
این مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان شهر دستجرد (بخش خلجستان قم) به مدیریت حسین دوعلی برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول