اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل تربیت بدنی؛

یاران فاتح مسابقات فوتسال جام صدرا شد

خبرگزاری فارس: تیم‌ فوتسال یاران با کسب برتری مقابل تیم فوتسال تربیت بدنی قم فاتح رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم شد.

یاران فاتح مسابقات فوتسال جام صدرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدرا آخرین مسابقاتی است که بعد از جام‌های ولایت، شهدای شهرداری و شهدای منطقه آذر قم، پنجشنبه شب تیم‌های برتر خود را با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال شناخت.
رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدرا امسال در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و طی آن کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی صدرا سیستم قم این رقابت‌ها را با عنوان یادواره جانباز شهید مجتبی میرزایی برگزار کرد.
با تصمیم مسئولان برگزاری این مسابقات، تمام تیم‌های باشگاهی و آزاد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات، شرایط شرکت در این رقابت‌ها را داشتند و در نهایت این رقابت با شرکت 40 تیم در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و با قهرمانی تیم فوتسال یاران قم به پایان رسید.
در پایان رقابت در مراحل مقدماتی و حذفی، در نهایت چهار تیم فوتسال تربیت بدنی قم، مجمع جهانی اهل بیت، نظام مهندسی و یاران قم با عبور از سد دیگر رقبای خود موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات شدند که به ترتیب تیم‌های یاران و تربیت بدنی در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند.
فوتسالیست‌های تیم تربیت بدنی قم که در مرحله نیمه پایانی این مسابقات در دیداری جذاب و تماشایی مقابل تیم فوتسال مجمع جهانی اهل بیت به برتری جالب توجه شش بر صفر دست یافته بودند، در مسابقه نهایی نتوانستند از پس حریف سر سخت خود یعنی تیم یاران بر بیایند و در پایانی دیداری که پنج گل در آن به ثمر رسید، نتیجه را واگذار کردند.
در مسابقه نهایی که در حضور بیش از هزار تماشاگر حاضر در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، فوتسالیست‌های تیم یاران سه بار دروازه تیم تربیت بدنی قم را باز کردند و با اینکه دو گل نیز توسط تیم تربیت بدنی به ثمر رسید اما در نهایت این تیم یاران بود که برتری در این دیدار را از آن خود کرد و فاتح مسابقات فوتسال جام رمضان صدرای قم شد.
امسال رقابت‌های فوتسال جام رمضان صدرا با شرکت 42 تیم در هشت گروه در مرحله مقدماتی برگزار شد که در نهایت از هر گروه دو تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله بعد شدند و رقابت‌ها به دو شکل گروهی و حذفی به انجام رسید تا در نهایت تیم یاران فاتح این دوره از مسابقات شود که بعد از دو سال وقفه به دلیل تعطیلی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم، امسال با شور و هیجان خاصی برگزار شد.
باشگاه فرهنگی ورزشی صدراسیستم به ریاست اکبر کوهستانی و مدیریت سیدجواد خازنی هماهنگ با کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم  نقش ارزنده ای در برگزاری این مسابقات داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول