اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری:

مدعی اصلی لیگ فوتسال هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: تیم راه ساری با توجه به بضاعت اندک مالی که دارد در لیگ برتر نیز از مدعیان خواهد بود.

مدعی اصلی لیگ فوتسال هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید نجاریان صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: برای حضور در این مسابقات امسال نسبت به سال‌های گذشته تمرینات آمادگی و هماهنگی بازیکنان را زودتر آغاز کردیم و هم اکنون حدود 40 روزی است که تیم زیر نظر مربیان تمرینات منظم و فشرده‌ای را برگزار می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت نیز بیش از 40 بازیکن تست آمادگی بدنی را برای حضور در تیم انجام دادند که از این تعداد چند بازیکن مد نظر نیز پذیرفته شدند.
مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری تصریح کرد: در همین مدت که تیم  در اردو و تمرینات به سر می‌برد چند بازی دوستانه و تدارکی خوبی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان انجام دادیم که فکر می‌کنم برای شناخت ترکیب اصلی تیم برای تیم و بازیکنان ما مفید بود.
مدیرعامل راه ساری در ادامه ابراز داشت:  تیم راه ساری یکی از باشگاه‌های قدیمی شمال کشور است که سابقه 10 ساله در لیگ برتر دارد و در سال‌های مداوم حضور در لیگ برتر حتی از یک بازیکن غیر بومی هم بهره نبرده و همیشه با اتکا به بازیکنان بومی و تیم‌های پایه و امید دل بسته می‌بست.
نجاریان بیان داشت: فکر می‌کنم امسال یکی از سال‌هایی است که تیم بسیار مطلوب بسته شد و بازیکنان جوان تیم مصرانه تلاش میکنند تا نتایج قابل قبولی را کسب کنند.
وی افزود: مطمئنا با حضور بازیکنان باتجربه سال گذشته و در کنار بازیکنان جوان جذب شده امسال نیز با توجه به بضاعت مالی که داریم خوب نتیجه خواهیم گرفت و مطمئنا از نیمه دوم جدول در لیگ پایین‌تر نمی‌رویم.
این مسئول اضافه کرد: امسال هم با توجه به مشکلات مالی که داریم همچون سال‌های گذشته نمی‌توانیم از بازیکن غیربومی استفاده کنیم، زیرا استفاده از بازیکن غیربومی هزینه فراوان برای باشگاه در بر خواهد داشت که با توجه به هزینه میلیاردی بهره بردن از بازیکنان بزرگ غیربومی از دست ما خارج است.
وی متذکر شد: بازیکنان باید قدر بازی‌های خانگی را بدانند و بتوانند در برابر تیم‌هایی که میزبان حریفان هستیم با توجه به حضور پرشور تماشاگران نتایجی قابل قبولی کسب کنند و با پیروزی و کسب سه امتیاز زمین را ترک کنند تا بتوانیم از مدعیان لیگ باقی بمانیم.
مدیرعامل راه ساری درباره مشکلات این باشگاه ابراز داشت: تیم راه از نظر فنی مشکل ندارد فقط تنها مشکل تیم همان مسائل مالی است که اگر این مشکل برطرف شود به هواداران و دوستداران قول می‌دهم حتی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.
نجاریان تصریح کرد: در مصوبه جدید مجلس کمک به تیم‌های دولتی را ممنوع اعلام کرد که اگر این دستور مصوب شود مطمئنا تیم‌های زیادی در لیگ برتر دچار مشکلات و چالش قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: در سال جدید هیچ بازیکنی از تیم راه ساری جدا نشد، ولی حمید سالاری به عنوان تنها بازیکن تیم است که به خدمت مقدس سربازی اعزام شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به اینکه استان مازندران قطب کشاورزی است و صنایع بزرگ وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشند تیم‌های ورزشی را حمایت نمی‌کنند، اذعان داشت: چون از نظر مالی نمی‌توانیم از ارگانی حمایت شویم باید دستگاه‌های دولتی تیم‌هایی امثال ما را حمایت مالی کنند.
به گزارش فارس، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سه‌شنبه هشتم شهریور آغاز می‌شود که در این روز تیم راه ساری از ساعت 21.30 شب در سالن ورزشی سید رسول حسینی میزبان فولاد ماهان اصفهان است. 
انتهای پیام/ن20  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول