اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقی‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس:

صبای قم با فوتسال سرعتی پرسپولیس را شکست داد

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: در آغاز لیگ سیزدهم حفظ اقتدار در بازی‌های خانگی یکی از اهداف مهم ما بود که برای همین منظور با ارائه فوتسالی سرعتی پرسپولیس تهران را شکست دادیم.

صبای قم با فوتسال سرعتی پرسپولیس را شکست داد
سعید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار ‌داشت: بازی آسانی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران نداشتیم زیرا آنها بازیکنان بزرگی همچون حیدریان، کریم پور و پیل تن را در ترکیب خود داشت اما این مهم هیچ ملاک خوبی برای دست کم گرفتن آنها نبود و ما بازی خود را انجام دادیم و بردیم.
وی که بعد از مدت‌ها تمرین در تیم پرسپولیس تهران سر انجام در لیگ سیزدهم با پیراهن صبای قم به میدان رفت، اظهار داشت: در بازی مقابل حریف سعی کردم بهترین بازی خود را انجام داده و بازیکن تاثیر‌گذاری برای صبای قم باشم.
ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم که در دیدار با پرسپولیس دو بار پاس گل داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، ادامه داد: هدف ما این است که در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای این منظور شروع خوبی در هفته نخست داشتیم.
وی با بیان اینکه شکست پرسپولیس تهران کار آسانی نبود، تصریح کرد: مطمئنا تیم ما با کسب پیروزی در برابر پرسپولیس تهران در حال حاضر روحیه خوبی دارد و در دیدار بعدی مقابل فیروز صفه اصفهان با شرایط بهتری وارد میدان میشود.
تقی‌زاده اظهار داشت: طبیعی است که باید همانند دیدار با پرسپولیس تهران هم با اقتدار و هم با حواس و هوش بسیار زیاد مقابل فیروز صفه بازی کنیم تا بتوانیم در نخستین دیدار خارج از خانه خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر نیز به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به شرایط تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال، اضافه کرد: با توجه به نتایج خوب در هفته نخست در حال حاضر از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم تا بازی پرقدرتی را در مقابل دیگر حریفان به نمایش بگذاریم.
ملی‌پوش تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: صبای قم بازی به بازی به تعامل و هماهنگی مورد انتظار کادر فنی تیم نزدیکتر می‌شود و در بازی‌های بعدی قطعا در تمام‌ خطوط بازی هماهنگی را مقابل حریفان انجام خواهیم داد تا تیم موفقی در لیگ سیزدهم باشیم.
وی در خصوص تیم پرسپولیس تهران تاکید کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که از داشتن یک مربی کاردان و بازیکنان با انگیزه زیادی برخوردار است، مطئنم در ادامه لیگ هیچ تیمی در مقابل این تیم کار آسانی در پیش نخواهد داشت.
صبای قم با کسب برتری پر گل شش بر دو مقابل تیم فوتسال پرسپولیس تهران در حال حاضر بعد از تیم صنایع گیتی پسند اصفهان در مکان دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول