اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی تیم‌های برتر؛

مسابقات فوتسال جام رمضان جهاددانشگاهی پایان یافت

خبرگزاری فارس: به منظور گرامیداشت سی و یکمین سالگرد تشکیل جهاد‌دانشگاهی مسابقات فوتسال جام رمضان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات فوتسال جام رمضان جهاددانشگاهی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مسابقات که ظهر امروز در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور اردبیل برگزار شد تیم دانشجویان نرم‌افزار "الف" به مقام قهرمانی دست یافت.
این مسابقات با شرکت چهار تیم متشکل از اعضای جهاد دانشگاهی،‌ دانشجویان مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه اردبیل بر پا شد بعد از انجام بازی‌های دوره‌ای و حذفی در نهایت تیم دانشجویان نرم‌افزار "الف" به مقام قهرمانی دست یافت.
در این مسابقات تیم‌های جهاد دانشگاهی "ب" و دانشجویان نرم‌افزار"ب" به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و تیم جهاد دانشگاهی "الف" چهارم شد.
در این دوره از رقابت‌ها سید جواد جبرئیل‌خادم از جهاد دانشگاهی "الف" به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد.
همچنین سید محمد حسینی‌نیاری با پنج گل خورده از تیم نرم‌افزار "الف" بهترین دروازه‌بان شناخته شده است.
مرتضی جاهد از تیم نرم‌افزار "الف" با هفت گل زده آقای گل مسابقات جام رمضان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل شد و همین تیم با 9 گل زده و پنج گل خورده عناوین بهترین خط حمله و دفاع را به دست آورد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قرار است جوایز تیم‌ها و نفرات برتر این مسابقات همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مراسمی با شکوه اهدا شود.
مسابقات فوتسال جام رمضان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل که همه روزه بعد از افطار برگزار می‌شد با استقبال خوب جوانان و دانشجویان مواجه شده به طوری که بسیاری از علاقمندان و تماشاگران با ابزار و ادوات مختلف تیم‌ها و بازیکنان مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند و بر شور و حرارت سالن بازی‌ها افزوده بودند.
امسال علاوه بر برپایی مسابقات فوتسال در رده سنی بزرگسالان، جوانان و آزاد برخی از دانشگاه‌ها ‌و مراکز آموزش عالی استان نیز با معرفی تیم‌های دانشجویی به برگزاری آبرومند مسابقات فوتسال جام رمضان کمک کردند.
‌انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول