اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری چهار دیدار؛

دور حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان آغاز شد

خبرگزاری فارس: دور حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.

دور حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در مرحله یک‌‏شانزدهم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، چهار دیدار در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد که طی آن تیم بیمه البرز با حساب 6 بر 3 از سد تیم لوازم خانگی سیلوان گذشت، تیم باغ گمشده با نتیجه 4 بر یک مقابل آهن‏آلات سیدحسینی به برتری رسید، تیم شرکت روان‏آبرود 3 بر یک مصالح‏ ساختمانی کاظمی را از پیش رو برداشت و تیم مظاهر پس از تساوی 2 بر 2 مقابل آرمان آسانسور، با پیروزی 6 بر 5 در ضربات پنالتی به دور بعد صعود کرد.
مرحله یک‏شانزدهم نهایی این رقابت‏ها شامگاه دوشنبه با برگزاری چهار دیدار به پایان می‏رسد که طی آن تیم بانک توسعه ‏و ‏تعاون با تیم گروه ‏قرآن امام‏خمینی(ع) جلین رو به رو می‏شود، تیم طهماسبی به مصاف تیم برق آریا می‏رود، تیم گل‏فروشی ریشه با تیم شهدای سنکروج دیدار می‏کند و تیم اتحادیه انجمن‏اسلامی نیز مقابل تیم شهید کاظم صادق‏پور قرار خواهد گرفت.
همچنین هشت تیم فتو دیجیتال صبا، پاس گرگان، شهدای چوب‏بری، شهدای پابند، چاپخانه گرگان، شهدای زیارت، شهرداری گرگان و جلین علیا در مرحله یک‏شانزدهم نهایی مسابقات با قرعه استراحت مواجه شدند و منتظر مشخص شدن رقبایشان در مرحله یک‏هشتم نهایی هستند.
مرحله یک‏هشتم نهایی مسابقات نیز شامگاه چهارشنبه و پنج‎شنبه هفته جاری برگزار می‏شود که تاکنون تکلیف چهار دیدار مشخص شده، شامگاه چهارشنبه فتو دیجیتال صبا با بیمه البرز، پاس گرگان با باغ گمشده، شهدای چوب‏بری با شرکت روان‏آبرود و شهدای پابند با مظاهر دیدار خواهند کرد و چهار دیدار دیگر نیز با برگزاری بازی‏های دوشنبه شب مشخص خواهد شد.
گفتنی است، مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان با حضور 72 تیم در 24 گروه سه تیمی در دور مقدماتی آغاز شد که از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود کردند، از بین این 24 تیم، هشت تیم بنا به قرعه استراحت مستقیم به مرحله یک‏هشتم نهایی راه یافتند و 16 تیم دیگر با برگزاری دیدارهای حذفی، هشت تیم دیگر را مشخص می‏کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول