اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب با برگزاری دو دیدار نیمه‏نهایی؛

فینالیست‏های فوتسال جام رمضان گرگان مشخص می‌شوند

خبرگزاری فارس: با برگزاری دو دیدار از مرحله نیمه‏نهایی، فینالیست‏های مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان امشب در سالن امام خمینی (ره) مشخص می‏شوند.

فینالیست‏های فوتسال جام رمضان گرگان مشخص می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، چهار دیدار از مرحله یک‏چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.
در دیدارهای مرحله یک‏چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان که از شور و هیجان خاصی برخوردار بود، تیم فتودیجیتال صبا در یک دیدار نزدیک پس از تساوی دو بر دو مقابل تیم باغ گمشده، با برتری پنج بر چهار در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، تیم شهدای پابند در دیداری حساس دو بر یک از سد تیم شهدای چوب‏بری گذشت و راهی مرحله نیمه‏نهایی شد، تیم گروه‏قرآن امام‏خمینی (ره) جلین در یک دیدار نفس‏گیر پس از تساوی دو بر دو مقابل تیم شهدای زیارت با برتری پنج بر چهار در ضربات پنالتی به دور نیمه‏نهایی صعود کرد و در آخرین دیدار نیز تیم قدرتمند شهرداری گرگان با نتیجه قاطع شش بر صفر تیم جلین علیا را شکست داد و به مرحله نیمه‏نهایی راه یافت.
بدیت ترتیب در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، امشب در سالن امام خمینی (ره) گرگان ابتدا تیم شهرداری گرگان با تیم گروه‏ قرآن امام خمینی (ره) جلین دیدار می‏کند و پس از این دیدار تیم‏های شهدای پابند و فتودیجیتال صبا به مصاف هم می‏روند تا بازندگان این دو دیدار مسابقه ده‏بندی و برندگان آن دیدار فینال را برگزار کنند.
دیدارهای رده‏بندی و فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان، شامگاه سه‏شنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‏شود و تیم‏های اول تا چهارم مسابقات مشخص خواهند شد.
گفتنی است؛ مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان با حضور 72 تیم در 24 گروه سه تیمی در دور مقدماتی آغاز شد که از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود کردند، از بین این 24 تیم، هشت تیم بنا به قرعه استراحت مستقیم به مرحله یک‏هشتم نهایی راه یافتند و 16 تیم دیگر با برگزاری دیدارهای حذفی، هشت تیم دیگر مرحله یک‏هشتم را مشخص کردند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول