اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکم شهریور آغاز می‌شود؛

برگزاری مرحله دوم فوتسال جام رمضان ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال ماهشهر از برگزاری مرحله دوم مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر از یکم شهریور خبر داد.

برگزاری مرحله دوم فوتسال جام رمضان ماهشهر
منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر از نخستین روز ماه مبارک رمضان با برگزاری دور مقدماتی آغاز شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: این دوره از مسابقات با  حضور 24 تیم برگزار شده که پس از انجام 36 بازی، تیم‌های اول و دوم گروه‌ها بصورت مستقیم و تیم‌های سومی که بیشترین امتیاز را داشتند به مرحله دوم صعود کردند.
رئیس هیئت فوتبال ماهشهر از زمان دقیق برگزاری مرحله دوم رقابت‌ها گفت و افزود:  طبق برنامه قرار است دور دوم این دوره از مسابقات از تاریخ یکم شهریور ماه آغاز شود.
وی در ادامه افزود: هیئت فوتبال ماهشهر هر ساله مسابقات جام رمضان را برگزار می‌کند که در سال جدید تصمیم گرفتیم مسابقات را در 4 منطقه ماهشهر،شهرک طالقانی،شهرک بعثت و شهرک جراحی برگزار کنیم.
حیاتی بیان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال در مناطق مختلف سبب ایجاد روحیه و تحرک هر چه بیشتر در بین جوانان فوتبال‌دوست شهرستان ماهشهر شده است.
وی تصریح کرد : تیم امید هومن‌ساز ماهشهر توانست با اقتدار کامل به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند که این مهم نشان می‌دهد که این رشته ورزشی جایگاه ویژه‌ای را در بین علاقمندان ماهشهری پیدا کرده است.
رئیس هیئت فوتبال ماهشهر همچنین از دعوت شدن فوتبالیست‌های جوان ماهشهری به اردوهای مختلف تیم‌های ملی خبر داد و گفت: سجاد ریحانی و پاکان ده‌چشمه به اردوی تیم ملی نونهالان و محمد حسین کنعانی به اردوی تیم جوانان کشورمان دعوت شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول