اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

شأن مسئولان خدمت به مردم است

امام جمعه نهبندان گفت: شأن مسئولان خدمت به مردم است.

شأن مسئولان خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امشب در نخستین جلسه شورای اداری سال جاری شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) دارای شخصیت بزرگ و عظیم است که لسان ما و حتی بزرگان دین ما نیز از بیان و شرح صفات این بانوی بزرگوار عاجز است.

وی ادامه داد: امام راحل در ارتباط با شخصیت حضرت زهرا(س) می فرمایند «زندگی حضرت فاطمه(س) فوق زندگی بشر عادی است و شخصیت ایشان از انبیاء الهی نیز بالاتر و دارای مقام عصمت است».

امام جمعه نهبندان افزود: 75 روز بعد از رحلت پیامبر(ص) جبرئیل دیگر بر کسی نازل نشده جز حضرت زهرا(س) که این بانوی بزرگوار نزولات فرشته وحی از طرف خداوند را جمع‌آوری و به کتاب مبدل کرده است که مورد استفاده ائمه معصویمن(ع) و مایه افتخار آن بزرگواران نیز بوده است.

خزاعی اضافه کرد: در شخصیت حضرت فاطمه(س) همین بس که در قرآن از ایشان به عنوان کوثر یعنی خیر کثیر یاد شده و وجود ایشان به عنوان عطیه الهی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) خدمت به مردم و پاسخگویی به سئوالات و نیازمندی‌های مردم را عبادت می‌دانند، تصریح کرد: مسئولان و مدیران جامعه اسلامی از صفات برجسته این بانوی بزرگ به ویژه خدمت به مردم درس بگیرند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به این‌که شان مسئولان خدمت به مردم است، تأکید کرد: مدیران باید خداوند را شاکر باشند که در این نظام فرصت خدمت‌رسانی به مردم را برای آنها فراهم ساخته است.

خزاعی با بیان اینکه سال جاری از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام‌گذاری شده است، متذکر شد: مدیران و کارگزاران باید به موئلفه‌های اقتصاد ملی توجه ویژه داشته و با برنامه‌ریزی بر روند اشتغال و تولید بیفزایند.

وی در پایان ابراز داشت: مسئولان باید در تمامی زمینه‌ها به مدیریت جهادی توجه داشته تا در پایان سال فرمایشات رهبری محقق شود.

انتهای پیام/69003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول