اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

ایستادگی و مقاومت پیروزی در برابر استکبار را در پی‌دارد

امام جمعه نهبندان راه اصلی در برابر سیاست‌ها و توطئه‌های استکبار را ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و گفت: افرادی که به این یارانه نیاز ندارند ثبت‌نام نکنند تا یارانه در بخش‌های تولید، اشتغال و غیره مصرف شود.

ایستادگی و مقاومت پیروزی در برابر استکبار را در پی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته نهبندان با اشاره به دیدار چند روز پیش کارکنان سازمان هسته‌ای با مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار در مورد مذاکرات و پرونده هسته‌ای ایران مباحث مهم و راهگشایی را بیان کردند.

وی افزود: ایران برای این‌که فضای سنگینی که بر علیه آن در دنیا ایجاد شده بود در مذاکرات هسته‌ای حضور پیدا کرد تا این فضا شکسته شود و دنیا بداند که با توجه به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سلاح هسته‌ای حرام است به دنبال آن نیست.

امام جمعه نهبندان با اشاره به فرمایشات رهبری در این دیدار تصریح کرد: ایشان فرمودند که برنامه هسته‌ای در تمام بخش‌ها ادامه خواهد داشت.

خزاعی ادامه داد: تیم مذاکره کننده ایرانی هم باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین کاری خود قرار دهد چرا که با توجه به تاریخ خارجیِ‌ها قابل اعتماد نیستند.

این مسئول راه اصلی در برابر سیاست‌ها و توطئه‌های استکبار را ایستادگی و مقاومت عنوان کرد.

امام جمعه نهبندان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: تمام دولت‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی از لحاظ کارشناسی می‌گفتند که هدفمندی یارانه‌ها باید انجام شود ولی به دلیل بعضی از مسائل این مهم انجام نشد و در دولت قبل فاز یک این طرح انجام شد و این دولت هم فاز دوم را اجرا می‌کند.

خزاعی اضافه کرد: افرادی که به این یارانه نیاز ندارند ثبت‌نام نکنند تا یارانه در بخش‌های تولید، اشتغال و غیره مصرف شود.

وی با بیان اینکه این طرح در بازار بازتاب خواهد داشت، گفت: بازاریان باید با انصاف به گونه‌ای رفتار کنند تا در بازار مشکلی پیش نیاید.

امام جمعه نهبندان اذعان داشت: اهتمام به نماز جمعه باید مورد توجه قرار گیرد و در روز جمعه شرکت در نماز جمعه در راس برنامه‌های افراد در این روز قرار گیرد.

اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن، روز دندان پزشکی، وفات حضرت ام‌البنین، اهتمام به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و کمک به مصلای امام علی(ع) از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه امروز نهبندان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول