اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بشرویه خبر داد

هزینه‌کرد 23 میلیارد ریالی در بخش درمان توسط امداد بشرویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: مجموع هزینه‌های انجام شده در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 23 میلیارد ریال بوده است.

هزینه‌کرد 23 میلیارد ریالی در بخش درمان توسط امداد بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، رمضان برمک اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود 3 میلیارد و 700 میلیون ریال برای حق بیمه خانواده‌های زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

وی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال دانست و افزود: تعداد 346 خانوار از مددجویان کمیته امداد بشرویه از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بشرویه یادآور شد: همچنین حدود 185 میلیون ریال نیز در ارتباط با امور بهداشتی مددجویان هزینه شده است.

برمک خاطر نشان کرد: برای هزینه‌های خدمات درمانی و بیماران خاص بالغ بر 33میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: مجموع هزینه‌های انجام شده در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 23میلیارد ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بشرویه اذعان داشت: کمیته امداد امام خمینی در راستای حمایت از مددجویان و ارتقای سطح اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی افراد زیر پوشش اقدامات حمایتی مختلفی را اجرا می‌کند تا علاوه بر حفظ شأن و کرامت انسانی زمینه حضور و فعالیت بیشتر آنان در سایر عرصه‌های جامعه بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول