اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بشرویه:

طرح فلاح برای 900 نفر از مددجویان بشرویه اجرا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: طرح فلاح برای 900 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی بشرویه اجرا شد.

طرح فلاح برای 900 نفر از مددجویان بشرویه اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، رمضان برمک گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 100 جلسه طرح فلاح به صورت شبکه اجتماعی و تبلیغی برگزار شده است و همچنین 80 جلسه نیز به صورت سنتی و چهره به چهره در منازل مددجویان به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: در این ارتباط مبلغ 50 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بشرویه با بیان اینکه فلاح، به معنای رستگاری و باقی‌ماندن در خیر و نیکی است و راه دستیابی به آن ایمان و عمل صالح در قالب پرهیز از آلودگی‌ها، ادای دیون الهی و صدقات واجبه و رعایت حجاب و پوشش و عفت و پاکدامنی است، افزود: اهداف این طرح تقویت بصیرت دینی به ویژه در میان نسل جوان، ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و پیشگیری از اشاعه خرافات و افکار انحرافی، مصون‌سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتقای آگاهی‌های دینی است که حصول این امر در جامعه‌، مستلزم آموزش‌های عقیدتی، معارف دینی، آشنایی با احکام فقهی و اخلاق اسلامی با بهره‌گیری از سیره عملی و سنت پیامبر اکرم و ائمه معصومین (ع) است.

برمک ادامه داد: این نهاد با درک اهمیت این نیاز در جامعه و به منظور آشنایی بیشتر مددجویان به مبانی دینی و معرفتی و تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی خانواده‌ها، اقدام به برگزاری جلسات طرح فلاح با حضور مبلغان دینی در منازل مددجویان زیر پوشش می‌کند.

وی همچنین محتوای برنامه‌های ارائه شده در جلسات طرح فلاح را شامل مباحث اعتقادی اخلاقی، فقهی، سیره ائمه اطهار و برگزاری مراسم ادعیه و قرائت قرآن کریم دانست و افزود: این طرح در سال جدید نیز همزمان با دهه فاطمیه آغاز و به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/22482/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول