اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

توزیع 363 کیلو گوشت بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد بشرویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه از توزیع بیش از 363 کیلو گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

توزیع 363 کیلو گوشت بین خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: عید قربان از بزرگترین یادگارهای حضرت ابراهیم(ع) است که در این روز همه مسلمانان ارادت خالصانه و تسلیم در برابر اوامر الهی را با قربانی کردن نشان می‌دهند.

وی از جمع‌آوری 3 میلیون و 835 هزار ریال کمک‌های نقدی مردم بشرویه در عید قربان خبر داد و افزود: این موضوع بیانگر اعتقادات و فرهنگ‌های ارزشی بالای مردم این منطقه است.

رئیس کمیته امداد بشرویه ادامه داد: مردم این شهرستان با این اقدام خداپسندانه هم‌پای سایر هم‌میهنان خود نشان دادند که کمک به نیازمندان و محرومان را در هر شرایطی به عنوان اصلی مقدس سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند.

برمک تصریح کرد: قربانی نماد وابستگی و مساوات و حرکتی نمادین برای از بین بردن هوس‌ها و وابستگی‌ها است و این عمل وسیله تقرب و عبادت خداوند محسوب می‌شود.

وی مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده به مناسبت عید قربان در بشرویه را 85 میلیون و 495 هزار ریال عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها بین 388 خانوار محروم زیرپوشش این نهاد توزیع شده است.

انتهای پیام/69006/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول