اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بشرویه خبر داد

کمک 452 میلیون ریالی حامیان نیکوکار به ایتام بشرویه

مدیر کمیته امداد بشرویه گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر 452 میلیون ریال از سوی حامیان نیکوکار به ایتام زیرپوشش بشرویه مساعدت شده است.

کمک 452 میلیون ریالی حامیان نیکوکار به ایتام بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، رمضان برمک اظهار کرد: قرآن کریم و پیشوایان معصوم(ع)، امر سرپرستی کودکان یتیم را از بهترین و پسندیده‌ترین امور به حساب می‌آورند.

وی ادامه داد: قرآن کریم مؤمنان را در امر سرپرستی کودکان یتیم راهنمایی و تشویق می‌کند تا در جامعه، یتیمی آواره نماند و در پناه مؤمنان نیازهای آنها برطرف شده و لبخند رضایت و شادی را بر لبان کودکان یتیم به ارمغان آورد.

مدیر کمیته امداد بشرویه اذعان داشت: در راستای تداوم فعالیت‌های حمایتی کمیته امداد در رسیدگی به امور ایتام زیرپوشش، در سه ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر 452 میلیون ریال از سوی حامیان نیکوکار به ایتام زیرپوشش بشرویه مساعدت شده است.

برمک تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 585 حامی خیر و نیکوکار در بشرویه، حمایت مادی و معنوی از تعداد 63 یتیم زیرپوشش را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: تعداد حامیان خیر و نیکوکار در بشرویه رشد بی‌سابقه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است و این مهم جز با لطف و کرم خداوند متعال و همت همکاران امداد و اراده ستودنی خیران امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

مدیر کمیته امداد بشرویه اظهار امیدواری کرد که امسال در ایام ماه مبارک رمضان نیز همچون گذشته، شاهد حضور پررنگ خیران در یاری‌رسانی به محرومان و نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/69017/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول