اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بشرویه خبر داد

جمع‌آوری حدود 490 میلیون ریال صدقه در بشرویه

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 489 میلیون و 290 هزار ریال صدقه از صندوق‌های صدقه سطح این شهرستان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری حدود 490 میلیون ریال صدقه در بشرویه

رمضان برمک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: مجموع مشارکت‌های مردمی طی دوره 9 ماهه در بشرویه بیش از 3 میلیارد و 928 میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: این مبلغ شامل صدقات و وجوهات امانی است که توسط خیران و نیکوکاران برای خدمت به محرومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد بشرویه از وجود 4 هزار و 349 صندوق صدقه در این شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 483 میلیون و 290 هزار ریال صدقه از این صندوق‌ها جمع‌آوری شده است.

برمک از پرداخت حدود 2 میلیارد و 760 میلیون ریال حق بیمه مددجویان خبر داد و متذکر شد: مجموع بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال 346 خانوار هستند.

این مسؤول اضافه کرد: در زمینه بهداشت و درمان مددجویان نیز در 9 ماهه امسال بیش از 114 میلیون و 443 هزار ریال هزینه شده است.

پرداخت 402 میلیون ریال کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان

وی از پرداخت بیش از 402 میلیون ریال به عنوان کمک‌هزینه تهیه جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد بشرویه خبر داد و تصریح کرد: این مبلغ به 31 نوعروس تعلق گرفته است.

رئیس کمیته امداد بشرویه گفت: همچنین از ابتدای سال جاری 59 میلیون و 700 هزار ریال بابت تعمیرات منزل 11 نفر از مددجویان نیازمند پرداخت شده است.

برمک با بیان اینکه تعداد 191 دانش‌آموز و 15 دانشجو زیر پوشش این نهاد در امداد هستند و اظهار داشت: تا پایان این دوره بیش از 106 میلیون و 146 هزار ریال در راستای هزینه‌های تحصیلی و اردوهای تابستانه برای آنان هزینه شده است.

وی اذعان داشت: ایتام تحت حمایت این کمیته 67 نفر هستند که 755 حامی سرپرستی آنان را بر عهده دارند و تاکنون حدود یک‌میلیارد و 195 میلیون ریال توسط حامیان به حساب ایتام واریز شده است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول