اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نهبندان خبر داد

پرداخت 3 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن به مددجویان نهبندان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان از پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 182 میلیون ریال تسهیلات بهسازی مسکن به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد ریال تسهیلات بهسازی مسکن به مددجویان نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن زمینه بهره‌مندی مددجویان این نهاد از تسهیلات بهسازی مسکن از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 223 نفر به بانک‌های عامل سطح شهرستان معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 199 نفر موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند که تاکنون مبلغی معادل 3 میلیارد و 182 میلیون ریال در زمینه احداث و نوسازی مسکن مددجویی از محل منابع بانکی و امدادی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان تصریح کرد: همچنین طی سال جاری تعمیرات جزئی و کلی منازل مددجویان صرف شدن اعتباری بالغ بر 310 میلیون ریال را به همراه داشته است. تمام نظارت بر پروژه‌های عمرانی این نهاد به صورت رایگان انجام شده و نکات فنی در آن به طور دقیق رعایت شده است.

وی با اشاره به تامین جهیزیه و هزینه ازدواج جامعه هدف این نهاد افزود: با توجه به اینکه تشکیل خانواده در امداد از توجه خاصی برخوردار است کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان هم توانسته طی 9 ماهه سال جاری تعداد 142 نفر از دختران را به خانه بخت فرستاده که در این راستا مبلغ یک‌میلیارد و 479 میلیون ریال با سرانه هر نوعروس 10 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهبندان اضافه کرد: همچنین تعداد 21 یتیم زیر پوشش و نوعروسان کم بضاعت از هدیه ازدواج و کمک جهیزیه موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

قریب با بیان اینکه این نهاد طی سالهای گذشته تسهیلات کارگشایی فراوانی به مددجویان و غیر مددجویان اعطا کرده است، گفت: با توجه به حجم مشکلات متعددی که در بین خانواده‌ها وجود دارد کمیته امداد نسبت به پرداخت وام برای امورات درمانی، تحصیلی، مسکن و بدهی بانکی اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه سال جاری به تعداد 590 نفر وام به مبلغ 4 میلیارد و 421 میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/69003/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول