اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

نهبندانی‌ها 177 شهید تقدیم انقلاب کردند

فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهرستان مرزی نهبندان 177 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: شهدا، نمونه تمامی اخلاص‌ها، پاکی‌ها، معنویت‌ها، تقواها و ارزش‌های یک انسان کامل هستند،

نهبندانی‌ها 177 شهید تقدیم انقلاب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، محمد‌مهدی عظیمی صبح امروز در نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای شهرستان نهبندان که با حضور سید‌مرتضی بختیاری وزیر سابق دادگستری و در حسینیه سیدالشهداء نهبندان برگزار شد، اظهار داشت: امروز استقلال و عزت نظام و انقلاب اسلامی را مدیون و مرهون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان خود به این نظام و انقلاب افتخار و سربلندی هدیه کردند و امروز هر قدر برای شهدا تلاش کنیم باز هم کم است.

فرماندار نهبندان اضافه کرد: بهترین عملی که می‌توانیم برای ادای دین نسبت به شهدا انجام دهیم این است که به صورت عملی راه شهدا را ادامه داده و پیرو اسلام و ولایت فقیه باشیم.

عظیمی با اشاره به این‌که برگزاری این کنگره کمترین کار برای شهدا و خانواده‌های معظم آنها است، افزود: امروز این فضای معنوی میزبان شهدا و خانواده صبور و گرانقدر آنها است و باید بدانیم که خدمت به خلق به ویژه خانواده شهدا مهم‌ترین وظیفه ما مدیران و افتخاری برای مسئولان است.

وی تصریح کرد: شهرستان مرزی نهبندان با تقدیم 177 شهید دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کرده و مردم این شهرستان به خوبی توانستند با تقدیم این شهدا و ولایت‌مداری راه انقلاب را ادامه دهند.

فرماندار نهبندان با بیان این‌که مردم این شهرستان دارای صفتی برجسته یعنی ولایت‌مداری هستند، اذعان داشت: مردم مومن و ولایی این شهرستان در تمامی صحنه‌ها حضور پرشور و خودجوش داشتند و حمایت خود را از نظام، انقلاب و ولایت فقیه اعلام کردند.

عظیمی گفت: باید از تمامی دست‌اندرکاران و بانیان برگزاری این کنگره تشکر و قدردانی کنیم که سبب شدند نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای نهبندان برگزار و این مهم حداقل کاری برای خانواده‌های شهدا باشد.

عظیمی با اشاره به این‌که برای برگزاری این کنگره تمامی مسئولان شهرستان نهبندان تلاش و همت به خرج دادند، ادامه داد: در برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای شهرستان نهبندان مسئولان کشوری و استانی و حتی استان‌های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان به یاری ما آمدند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا، نمونه تمامی اخلاص‌ها، پاکی‌ها، معنویت‌ها، تقواها و ارزش‌های یک انسان کامل هستند و باید سعی کنیم بیشتر با شهدا مانوس شده و از زندگی و سیره آنها الگو‌برداری و از صفات آنها به طور عملی در زندگی روزمره خود استفاده کنیم.

انتهای پیام/69015/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول